آرشیو برای: "دی 1395, 12"

ساپورت..

ساپورتت تو را ساپورت نمی کند ! بانوی شهر من! ... بعید می دانم مقابل نگاه مردم شهر و میان کوچه و بازار و محله‌هایش کسی با پوشیدن «ساپورت» در روز رستاخیز نیز «support» شود!!! ... انتخاب با تو است!!!! ...   بیشتر »

مقصر کیست؟؟

واقعا نمی دانم مقصر کیست؟؟ جامعه مسئولین فروشنده ها والدین یا کودکان فقط یک چیز را می دانم آن هم این است: «قلب کودک نورس همانند زمین کاشته نشده، آماده پذیرش هر بذری است» بیشتر »

من ،او،محبت..

  دیروز به یه مجلس مولودی رفته بودیم. یه مجلس مولودی ویژه! محدثه خانم و دوتا از دوستاش قرار بود مولودی بخونن. قرار شد لباسهای شبیه هم بپوشن. لباس صورتی با شال. دیدم محدثه خییییلی حساس شده که حتمااااااا موهاش از زیر شال بیرون باشه. نگاه کردم دیدم دوتا… بیشتر »

ماجرای آزاد کردن یک شرور به دستور مقام معظم رهبری...

حافظان امنیت کشور، همواره درصدند تا تروریست ها و اشرار عامل ناامنی را در چنگال قانون گرفتار کنند. چندین سال پیش یکی از این اشرار توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر می شود. اما پس از دستگیری و اطلاع یافتن رهبر معظم انقلاب از ماجرا، ایشان دستور به… بیشتر »

جواب سرلشگر جعفری در پاسخ به خبرنگار خارجی...

خبرنگار خارجی:اگه هواپیمای اسرائیلی وارد خاک ایران بشه و 5 تا موشک بندازه، ایران چه کار میکنه؟ سرلشگر جعفری: «مهم نیست چند تا موشک میندازه  ... یا کجا میندازه ... مهم اینه که موقع برگشت این هواپیما، دیگه اسرائیلی وجود نخواهد داشت که در آن فرود بیاد!» بیشتر »

ی تذکر برای همه مبلغین عزیز...

یه تذکر برا همه مبلغا و ....قرآن فرموده: ...انٌه هو اضحک و ابکی... چرا فقط بگریونیم هم بخندونیم و هم بگریونیم ما اضحک ش رو ول کردیم چسبیدیم به ابکی... روش تبلیغ رو خدا خودش گفته کجا می ریم؟! با دین خدا سلیقه ای برخورد نکنیم خالی الذهن بریم خدمت دین خدا… بیشتر »

گذشت...

و کار از اشاره گذشت... توجه نکردیم کار از صریح گویی هم گذشت... اگر باز توجه نکنیم اسلام هم از ما خواهد گذشت... همین...!   بیشتر »

تخفیف...

چه کسی میگوید گرانی شده است . . . دوره ی ارزانیست . . . دل ربودن ارزان . . .دل شکستن ارزان . . . دوستی ها ارزان . . .دشمنی ها ارزان . . .شرافتها ارزان . . . تن عریان ارزان . . . آبرو قیمت یک تکه ی نان . . . دروغ از همه چی ارزانتر . . قیمته عشق چقدر کم… بیشتر »

حق الناس..

روز قیامت نیکی هایمان را به محبوب ترین فرد زندگیمان نخواهیم داد! اما مجبور می شویم نیکی هایمان را به کسی که از او متنفر بودیم و غیبتش را کرده ایم بدهیم!!! گناه، خصوصا حق الناس اوج حماقت است نه زرنگی! زرنگی، بندگی خداست. زرنگی های ما، همه نازرنگی است.… بیشتر »

علی مطهری را بزرگ نکنید..

شبهات علی مطهری بارها توسط اقشار مختلف پپاسخ داده شده است. وی به خوبی می بیند که دشمنان و قاتلان پدر شهیدش چگونه برایش کف می زنند. توجه کردن به سخنان او باعث شده است که وی فکر کند که خیلی بزرگ است و صحبت های منطقی می باشد. اگر شخصی به دنبال پاسخ به یک… بیشتر »

آشنایی با 8 زن پرستار سپاه امام زمان (عج)

حضور 50 زن در بین یاران امام که امام باقر(ع) می‌فرماید: به ‏خدا سوگند، 313 نفر می‏آیند که 50 نفر از این عده زن هستند که بدون هیچ قرار قبلی در مکه کنار یکدیگر جمع خواهند شد یا حضور زنان آسمانی که پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید: عیسی‏ بن مریم به همراه 800 مرد و… بیشتر »

به آقا بگویید حرف از رفتن نزند...

نگرانیم دو چندان شد آن روز وقتی که داشتم اخبار دیدار امام مسلمانان را با اعضای مجلس خبرگان مطالعه میکردم یک بند از صحبتهای امامم نگرانیم را دوچندان کرد آنجا که امام خامنه‌ای مد ظله العالی فرمودند در انتخاب رهبر آینده رودربایستی‌ها و مصلحت‌ها کنار گذاشته… بیشتر »

اجتماعات خانوادگی و رسیدگی به فقرا...

????رهبرانقلاب: جوانان اجتماعات خانوادگی تشکیل دهند و کمکهای افراد خانواده را جمع کنند و در درجه اول به مصرف فقرای همان خانواده برسانند و اگر نیازی نبود، به فقرای دیگر رسیدگی کنند.۸۱/۹/۱۵ بیشتر »

پروردگارت برایت فراوانی می آفریند..

در این جهان لایتناهی هنگاهی که شکرگزار باشی پروردگارت برایت فراوانی می آفریند لَئِنْ شَكَرْتُمْ لَأَزِيدَنَّكُمْ آیه ۷ ابراهیم بیشتر »

فواید دائم الوضو بودن...

شاید در ظاهر امر، وضو گرفتن شست و شوی دست و صورت باشد؛ اما در باطن این کار اسراری نهفته است که ارزش دایم الوضو بودن را نشان می دهد. بسیاری از ما، فقط قبل از نماز خواندن وضو می گیریم.اما اگر در طول روز وضو دتشته باشیم فوایدی برای ما دارد که در 6 حدیث از… بیشتر »

چقدر میچسبد..

چقدر این حال و هوا وقت سحر میچسبد من و سرما و وجود تو که گرما بخش است السلام علیک یا با عبد الله... بیشتر »

وطن..

وطن هتل نیست که وقتی خدماتش خوب نبود ترکش کنیم. ما اینجا خواهیم ماند. حلب/ زمستان2016 مقایسه کنید با حجم پست فطرتی امضاکنندگان #نامه_به_ترامپ بیشتر »

چه کنیم که از گناه اجتناب نماییم؟

سوال: اما چه کنیم که زندگی ما شیرین شود و بتوانیم با حلاوت زندگی کنیم و بالطبع با حلاوت بندگی کنیم؟ چه کنیم که مثل ندید بدیدها نباشیم که عقدۀ لذت بردن دارند و با سر، به طرف لذت هر گناهی می‌روند و از هر خمرۀ خیالی شرابی سر در می‌آورند؟ #جواب:  ما آدم‌ها… بیشتر »

بچه شیعه..

مهربانی مادر...

خدایا...

برگزاری کرسی ازاد اندیشی درحوزه علمیه فاطمه الزهرا (س) کامیاران

در ابتدای بحث طلاب سوالی از حجت السلام و المسلمین حاج آقا ی صفی زاده پرسیدند از افرادی که مطیع پروردگار هستند انسان های عاقلی هستند آیا این درست است که بگوییم از طرف دیگر آنهایی که مطیع خدا نیستند پس عاقل هم نیستند جواب حجت السلام و المسلمین صفی زاده به… بیشتر »