آرشیو برای: "اردیبهشت 1396"

ماسک ضدجوش و لکه صورت!

 # ماسک فوق العاده صورت * 2قاشق چای خوری آبلیمو تازه .. * 2 قاشق غذاخوری عسل.. * 1 قاشق غذاخوری دارچین.. * 1 قاشق غذاخوری جوز.. ** مواد را ترکیب کرده ، 15 دقیقه روی صورت بماند و بعد با آب ولرم بشوئید.. ** توجه : سوزن سوزن شدن پوست در 5 دقیقه اول طبیعی… بیشتر »

معجزه نوشیدن آب..

* تسکین دهنده درد ارتروز.. * بهبود سریعتر زخم ها.. * ارتقای سلامت روان.. *شفای شرایط ناتوانی.. * افزایش قدرت بینایی.. * رفع لکه پوستی.. ** آقایان 3/7 لیتر و خانم ها 2/7 لیتر در روز..** بیشتر »

حدیث روز..

کاهش استرس با دوش صبحگاهی

  دوش صبحگاهی التهاب پوست را کاهش میدهد که باعث پایین آمدن سطح کورتیزول (هورمون استرس ) میشود. همچنین موجب افزایش تمرکز و تجدید قوا برای فعالیت روزانه میشود. بیشتر »

حضور طلاب حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س) شهرستان کامیاران در خانه سالمندان سنندج

به گزارش معاونت فرهنگی طلاب مدرسه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها)شهرستان کامیاران در سال روز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر به بازدید خانه سا لمندان رفتند وبا دیدن طلاب خنده هایی پر از حرف واحساس بر لب آنها جاری بودما میدانیم که در دین مبین اسلام جایگاه… بیشتر »

خواص خاکشیر

خاکشیر گیاهی است که به صورت خودرو در باغ‌ها و صحراها می‌روید و دارای برگ‌هایی با بریدگی زیاد و گل‌های زرد روشن از تیره شب‌بو می‌باشد.  خاکشیر از نظر تنوع دو نوع دارد که یکی تلخ با دانه‌های ریز و رنگ‌ مایل به سرخی است و گونه دیگر شیرین است و دانه‌های آن… بیشتر »

برگزاری جشن ولادت امام زمان در شهرستان کامیاران با حضور طلاب حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س) شهرستان کامیاران

به گزارش معاونت فرهنگی در روزمیلاد با سعادت امام زمان (عج) جشنی با شکوه  جنب مسجد امام حسین(ع) با حضور طلاب خواهر وبرادر ومسئولین ومردم شهر برگزار شد که به شرح ذیل می باشد: *قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید *مولودی خوانی *سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین… بیشتر »

برگزاری جلسه مهدویت به مناسبت سالروز ولادت امام زمان (عج) در حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س) شهرستان کامیاران

به گزارش معاونت فرهنگی  به مناسبت  سالروز میلاد امام زمان (عج) جلسه ای با عنوان مهدویت (مهدی شناسی) با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای محمودی از اساتید حوزه برگزار شد که به شرح ذیل می باشد: حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای محمودی ضمن عرض سلام وتبریک… بیشتر »

نزدیک ترین شخص به پیامبر(ص)

برگزاری جلسه انتخاب اصلح در حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س) شهرستان کامیاران

به گزارش معاونت فرهنگی در حوزه علمیه فاطمه الزهرا (سلام الله علیها)کامیاران جلسه ای با محوریت انتخاب اصلح توسط پاسدار مهدی رضایی از فعالان سیاسی سپاه برگزار شد که به شرح ذیل می باشد: آقای رضایی در ابتدا تبریک گفتند ولادت با سعادت امام زمان (عج) را… بیشتر »

حدیث روز..

برگزاری جلسه مشاوره در حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س) شهرستان کامیاران

به گزارش معاونت فرهنگی حوزه علمیه فاطمه الزهرا کامیاران جلسه مشاوره باحضورحجت الاسلام والمسلمین حاج آقای شهسواری مشاور وتربیت مدرس حوزه علمیه قم باموضوع خانواده باطلاب متاهل دراین حوزه برگزار شد. حجت الاسلام ولمسلمین حاج آقا شهسواری ضمن تبریک اعیاد… بیشتر »

امید به خداوند..

خدای تعالی وحی فرستاد به حضرت داوود (ع) که مرا در دل بندگانم دوست گردان..گفت چگونه دوست گردانم؟ گفت فضل و نعمت من به یاد ایشان آر که از من جز نیکویی ندیده اند. و وحی فرستاد به حضرت یعقوب (ع) که دانی چرا حضرت یوسف (ع) را چندین سال از تو جدا کردم؟ گفت :… بیشتر »

کاهش خارش و قرمزی نیش پشه (مخصوص بهار)

ترکیبات موجود در پوست موز خاصیت ضدالتهابی دارند. تکه ای از پوست موز را روی محل نیش مالش دهید و بگذارید 10 دقیقه بماند تا التهاب از بین رود. بیشتر »

سیاست های مردانه..

آقایان بیشتر توضیح دهید.. برای اجتناب از سوءتفاهم سعی کنید با همسرتان بیشتر صحبت کنید.هرگز احساسات و عقایدتان را پنهان نکنید. مثلا:در پاسخ به پیشنهاد همسر برای رفتن به مهمانی ،بهتر است به جای گفتن « نه ،نمی توانم بروم» به همسرتان بگویید:«امروز خیلی خسته… بیشتر »

حدیث روز..

در میان صدقه هایی كه مردم می دهند، هیچ صدقه ای ارزنده تر از یاد دادن علم و دانش نیست.   ************ پیامبر اكرم (ص) ************** بیشتر »

برگزاری مراسمی به مناسبت ولادت حضرت عباس در حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س) شهرستان کامیاران..

به گزارش معاونت فرهنگی حوزه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها)کامیاران مراسمی به مناسبت میلاد باسعادت حضرت اباالفضل العباس (علیه السلام )قمرمنیر بنی هاشم وروز(جانباز)با سخنرانی حجت  الاسلام والمسلمین جناب آقای محسنی نیک مورخ 96/2/11دراین حوزه برگزارشد.… بیشتر »

مقدرات الهی..

خانومای گل..

  وقتی مرد خسته از کار به خانه برمیگردد به آرامش نیاز دارد و ممکن است برای فراموش کردن مشکلات اخبار گوش کند یا روزنامه بخواند این کار را بی اعتنایی به خود تلقی نکنید. بیشتر »

سیاست های زنانه..

  یه قانون هایی هست که برای همه ی مردهای نرمال جواب میده..   * تایید کردنش در برابر دیگران..   * تعریف کردنش در جمع..   * خوردش نکنین به خاطر اشتباهش..    *بگذارید فکر کنه مرد سالاریه تو خونتون ولی ریز ریز مدیریت کنید..   * مقایسشون نکنین بامردهای… بیشتر »

تکنیک زنان برای زیبایی پوست صورت..

تکنیک زنان شیلیایی برای زیبایی پوست صورت..   *  1خوشه انگور قرمز    * 2قاشق غذا خوری آرد گندم   مواد را با مخلوط کن ،مخلئط کرده و 10 دقیقه روی صورت بگذارید و بعد بشوئید.   این ماسک در صبح معجزه میکند. بیشتر »

ده چیز ده چیز دیگر را می خورد..

ده چیز ه چیز دیگر را می خورد: *بدی نیکی را.. *تکبر علم را *توبه گناه را *دروغ رزق را *عدل ظلم را *غم عمر را *صدقه بلا را *خشم عقل را * پشیمانی سخاوت را * غیبت حسن عمل را بیشتر »

یا سیدالساجدین..

امشب كه در بهشت وا مى ‏گردد هر درد نگفتنى دوا مى ‏گردد از يمن ولادت امام سجاد(ع) حاجات دل خسته روا مى ‏گردد ولادت با سعادت امام سجاد(ع) مبارک باد بیشتر »

خانومای گل..

السلام علیک یا ابالفضل العباس..

امشب شب میلاد علمدار حسین است میلاد علمدار وفادار حسین است گر بود علی محرم اسرار محمد عباس علی محرم اسرار حسین است   ولادت حضرت ابالفضل العباس و روز جانباز بر تمام عاشقان و مسلمین جهان تبریک و تهنیت باد بیشتر »

روزه ماه شعبان..

اگر میتوانید در ماه شعبان روزه بگیرید حضرت علی (ع9 می فرمایند: کسی که با محبت پیامبر (ص) و قصد نزدیکی به خدا در ماه شعبان روزه بگیرد ،خدا را دوست دارد و روز قیامت او را به خود نزدیک می کند و بهشت را بر او واجب می کند. وسائل الشیعه ج 10 ص 493. همچنین می… بیشتر »

شام از دیدگاه امام رضا (ع)

امام رضا (ع) در باره نقش تغذیه و رعایت اصول تغذیه در تقویت رگهای بدن می فرمایند: در بدن رگی است که آن را عَشا (شام) گویند.اگر شخص شام خوردن را واگذارد،آن رگ تا صبح او را نفرین می کند و می گوید :«خدا تو را گرسنه بدارد ،چنان که مرا گرسنه بداشتی و تشنه… بیشتر »

سیاست های همسر داری

                          موفقیت در ازدواج فقط بسته به این نیست که ما شخص مناسبی پیدا کنیم بلکه در این است که ما خود نیز شخص مناسبی باشیم. بیشتر »

حدیث روز..

برگزاری جلسه روانشناسی با موضوع افسردگی و مبارزه با آن در حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س) شهرستان کامیاران

به گزارش معاونت  فرهنگی در تاریخ 4/2/96 به مناسبت هفته سلامت جلسه ای توسط سرکار خانم زارعی کارشناس ارشد روح وروان  با موضوع افسردگی ومبارزه با آن باحضور کلیه اساتید وطلاب به عمل آمد که به شرح ذیل می باشد  . سرکار خانم زارعی در ابتدا در مورد تعریف… بیشتر »

حدیث روز..

                                                                                                     امام حسن عسکری (ع) فرمودند:                                                       وصول به خداوند سفری است که بدون نماز شب ممکن نیست! بیشتر »

عظمت خداوند..

                                                                              الله اکبر..سبحان الله..الحمدالله.. بیشتر »

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین(ع)

میلاد گل رسول و زهرا و علی است زیـرا کـه جهــان خجسته زین نور جلی است مــا را دگـــر از روز جـزا بیمی نیست چون بر دل ما عشق حسین ابن علی است بیشتر »

عید مبعث..

  یا رحمت للعالمین جبریل می خواند تو را / ای منجی کل بشر بیرون بیا از این سرا   تو شهریار عالمی تا چند در غار حرا / ای یوسف مصر وجود از چاه تنهایی درآ فرارسیدن عید مبعث پیشاپیش بر تمام مسلمانان جهان تبریک و تهنیت باد.. بیشتر »

حدیث روز

پیامبر خدا صلی الله علیه و آله : بُعِثتُ بِمَكارِمِ الأخلاقِ و مَحاسِنِها؛ من براى [احياى] مكارم و نيكى ‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.   بحار الأنوار : ج 16 ، ص 287 بیشتر »

السلام علیک یا اباصالح المهدی ادرکنی...

مشکل اصلی..

یک دعا..

دختر را ببین و...

حدیث انتخاباتی..

شخصی از امام صادق (علیه السلام ) پرسید: بین دو حاکم در تردیدم چه کنم؟ امام فرمود:-عادل ،صادق،فقیه و با تقواترین را انتخاب کن.. -اگر به تشخیص نرسیدی ؟ببین افراد متدین به کدام متمایلند؟ -اگر نفهمیدی ؟ -بنگر مخالفان آیین ما کدام را بیشتر می پسندند او را… بیشتر »

کسب دین و دنیا و رستگاری در آخرت..

مولا امیرالمومنین علی (علیه السلام ) فرمودند: اگر دین خود را تابع (مصالح) دنیا کنید ،هم دین و هم دنیای خود را تباه کرده اید و در آخرت از زیانکاران خواهید بود.  اما اگر دنیای خود را تابع (ارکان و احکام ) دین کنید ،هم دین و هم دنیا را به دست آورده اید و… بیشتر »

حساب سخت/حساب راحت

در قرآن دو نوع حساب و کتاب برای انسان در روز قیامت آمده است:1:حسابا یسیرا:مراد از حساب راحت این است که در حساب و کتاب خیلی سختگیری نمی کنند و این برای کسانی است که گناهکار بوده اند ولی چون عناد و دشمنی نداشتند و گناهشان خیلی سنگین نبوده ،مستحق رحمت خدا… بیشتر »

سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) بر تمام مسلمین جهان تسلیت و تعزیت باد...

حضرت معصومه، ای یادگار زهرا بزم عزا به پا کن امشب برای بابا ای شیعیان بیارید عطر و گلاب و قرآن موسی بن جعفر آزاد، گردد ز کنج زندان  شهادت مظلومانه امام هفتم ،امام موسی کاظم (علیه السلام ) بر تمام مسلمین جهان تسلیت و و تعزیت باد.. بیشتر »

برگزاری نشست بصیرتی با موضوع آشنایی با انتخابات و تببین آن در حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س) شهرستان کامیاران

به گزارش معاونت فرهنگی در تاریخ 2/2/96 در حوزه ی علمیه فاطمه الزهرا (س) شهرستان کامیاران توسط سرهنگ پاسدار علی کهریزی معاون امور مالی وبرنامه ریزی سپاه پاسداران کامیاران نشستی تحت عنوان آشنایی با انتخابات وتبیین آن برگزار شد که به شرح ذیل می باشد : جناب… بیشتر »

ذکر صلوات

از عارفی پرسیدند: چرا اینقدر ذکر صلوات در منابع دینی ما تاکید شده است؟ و برای آمرزش گناهان ،وسعت روزی ،صحت و سلامتی ،گشایش در کارها و.. صلوات تجویز کرده اند؟ سر و راز این ذکر چیست؟ فرمود: اگر به قرآن نگاه کنید،فقط و فقط یکجا در قرآن هست که خداوند از… بیشتر »

برگزاری جلسه اخلاقی با موضوع فضیلت ماه رجب و تاثیر دعا در زندگی روزمره در حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س) شهرستان کامیاران

به گزارش معاونت فرهنگی درمورخ 96/1/29جلسه اخلاقی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا کاوه   با موضوع اهمیت به فضیلت ماه رجب وتاثیر نماز وادعیه در زندگی در مدرسه فاطمه الزهرا (سلام الله علیها )برگزار شدکه به شرح ذیل می باشد  . حجت الاسلام والمسلمین… بیشتر »

حدیث روز..

پیامبر اکرم (ص) می فرمایند: عالم ینتفع بعلمه خیر من ألف عابد؛ دانشمندى که از علم او سود برند، از هزار عابد بهتر است. بیشتر »