آرشیو برای: "خرداد 1396"

شفاعت..

عالم ربانی مرحوم یاسری از علمای محترم تهران چنین نقل می کرد که شاعری به نام (حاجب) که در مسئله شفاعت گرفتار اشتباهات عوام شده بود شعری به این مضمون می سراید: حاجب اگر معامله حشر با علی است من ضامنم که هرچه بخواهی گناه کن شب هنگام امیر مومنان علی(ع) را… بیشتر »

دشمن دشمنی می کند..

دانستنی های شب قدر...

1-آیا می دانید شب قدر تنها یک شب از سال است که سرنوشت یکسال همه ما در آن شب مشخص می شود. آن شب یک شب خاص و عجیب است و برای ما خیلی خوبیها به همراه دارد. در آن شب هر دعایی ممکن است مستجاب شود. آدم احساس می کند در آن شب خدا به زمین خیلی نزدیک تر می شود و… بیشتر »

حدیث رمضان

پیامبر صلى الله علیه و آله فرمودند: شَهرُ رَمَضانَ شَهرُ اللّه عَزَّوَجَلَّ وَ هُوَ شَهرٌ یُضاعِفُ اللّه‏ُ فیهِ الحَسَناتِ وَ یَمحو فیهِ السَّیِّئاتِ وَ هُوَ شَهرُ البَرَكَةِ؛ ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزاید و… بیشتر »

تربیت فرزند

زیبایی دخترتان را تحسین کنید: زیبایی های ظاهری و باطنی او را تشویق کنید.با تمجید از زیبایی دخترتان ،نه تنها حس توجه طلب او را اغناء می کنید بلکه وجود او را سرشار از امید و انرژی می کنید. این عبارات مثب را به دخترتان هدیه کنید: * از اینکه امروز توی جمع… بیشتر »

شک در وضو

سوال : شخصی که شک دارد وضو گرفته یا نه آیا باید بنا را به وضو داشتن بگذارد؟ آیت الله خامنه ای: آیت الله سیستانی: جواب : خیر کسی که شک دارد وضو گرفته یا نه باید بنا را به وضو نداشتن بگذارد و وضو بگیرد. بیشتر »

کمی حرمت نگه داریم...

خدایا امسال..

ظهرهای رمضان...

حدیث روز..

محورهای سخنرانی در ماه مبارک رمضان..

ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن، ماه برکات واسعه الهی، و ماهی است که شب قدر در آن قرار گرفته است. این ماه مهم­ترین زمان برای تبلیغ معارف دینی است و مبلغان گرامی می­توانند با الهام از آیات قرآن و روایات و ادعیه معصومین علیهم السلام، جهت هدایت انسانها… بیشتر »

کاش لایق دیدار تو باشم..

بندگان گناهکار

تغییر زندگی..

وضعیت کنونی...

با همسرتان...

برای اینکه همسرتان با شما رو راست باشد سعی کنید او را درک کرده و برای افکار و احساساتش ارزش قائل شوید اگر حرف ها و گفته های او مطابق میل شما نیست از خود واکنش تند نشان ندهید زیرا به این وسیله بذر بی اعتمادی در زندگی خود می کارید. وقتی همسرتان با شما درد… بیشتر »

حدیث روز..

امام علی (ع) می فرمایند: العجب لغفله الحساد عن سلامه الاجساد.. شگفتا که حسودان از سلامتی خود غافل مانده اند.. نهج البلاغه حکمت 225 بیشتر »