آرشیو برای: "دی 1396"

حدیث..

امام علی(علیه السلام): آن که دور اندیش باشد،احتیاط کند. غررالحکم حدیث 7913 بیشتر »

حضور مدیر حوزه های علمیه خواهران استان کردستان در جمع طلاب حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س)شهرستان کامیاران

به گزارش معاونت فرهنگی- تربیتی درتاریخ 96/10/26 مدرسه  فاطمه الزهرا (سلام الله علیها )شهرستان کامیاران شاهد حضورسبز مدیریت محترم استانی حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا صفی زاده وهیئت همراه سرکارخانم به لسان و حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا صالحی بود لازم… بیشتر »

آیا از بی خوابی رنج می برید؟

دانه‌ی کنجد، تخمه‌ی کدو، تخمه‌ی آفتابگردان و همچنین شنبلیله  برای خواب خوب فوق‌العاده است. توجه داشته باشید که با مصرف میوه‌های خشک مانند بادام، بادام هندی، فندق و کلاً آجیل‌ها نیز می‌توانید خواب خوبی تجربه کنید. توصیه می‌کنیم از مصرف حبوبات نیز غافل… بیشتر »

واکنش سردار سلیمانی به آتش زدن پرچم ایران..

خبرگزاری تسنیم: صفحه رسمی اینستاگرام فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران کلیپی از واکنش اخیر وی نسبت به آتش زدن پرچم ایران را منتشر کرد. صفحه رسمی اینستاگرام سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران کلیپی از واکنش اخیر وی نسبت به آتش زدن پرچم… بیشتر »

وصیتی تکان دهنده..

اگر به واسطه خونم حقی برگردن دیگران داشته باشم به خدای کعبه قسم؛از مردان بی غیرت و زنان بی حیا نمیگذرم.. شهید امیر حاج امینی بیشتر »

پیام تسلیت مقام معظم رهبری در پی حادثه آتش سوزی نفتکش سانچی

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی حادثه تلخ و دلخراش جان باختن کارکنان کشتی نفت‌کش را تسلیت گفتند. متن پیام رهبر انقلاب سلامی به شرح زیر است: بسمه‌تعالی حادثه‌ی تلخ و دلخراش جان باختن کارکنان کشتی نفت‌کش بر اثر آتش‌سوزی و غرق… بیشتر »

آشغال، انتقاد به امام معصوم..

اینکه هر روز در کشوری به وسعت ایران با جمعیت بیش از 80میلیون نفر یک سوژه وجود داشته باشد جای تعجب نیست.. اینجا،امارات،کویت،قطر یا فلان کشور کوچک و کم جمعیت نیست،اما اینکه هر روز یک مشغله ذهنی و فکری برای جنگ و جدال توسط خودمان تولید می شود جای حیرت… بیشتر »

اقیانوس آرام..آرامگاه 32خدمه کشتی سانچی..

غروب غم انگیز 32 زندگی در بزرگترین اقیانوس دنیا ،نفتکش سانچی غرق در آتش در اقیانوس آرام، آرام گرفت و غرق شد.. وقتی یه نفر ناراحته بهش میگن مگه کشتی هات غرق شده.. به کسی که عزیزش تو کشتی غرق شده چی باید بگن اخه؟ تسلیت به خانواده های داغدیده.. این درد… بیشتر »

همسرانه..

مامان می گفت: اول و اخر زندگیت فقط شوهرت برات میمونه.. نه بچه هات.. نه پدر و مادرت.. نه خواهر و برادرت.. پس همیشه هوای شوهرت رو داشته باش..! بیشتر »

صلواتی که باعث بر آورده شدن صد حاجت می شود..

از امام صادق(علیه السلام) روایت شده است که هرکسی که در یک روز صدمرتبه این صلوات را ببفرستدخداوند صدحاجت او را برمی آورد که سی تای آن مربوط به دنیا و هفتاد تای آن مربوط به آخرت است. رب صل علی محمد و اهل بیته منبع :ثواب الاعمال ص341. از حضرت امام جعفر… بیشتر »

چگونه مردم را راضی نگه داریم؟

رسول خدا(ص)در روایتی طریقه راضی نگه داشتن مردم را تبیین فرمودند. رسول خدا (ص) فرمود: شما نمی توانید مردم را با ثروت خود راضی نگهدارید؛ ولیکن با اخلاق خود می توانید آنان را متوجه خود گردانید.. من لا یحضره ، ج 4،ص394. بیشتر »

به خداوند اجازه بده..

توکل یعنی اجازه دادن به خداوند که خودش تصمیم بگیرد! تو فقط بخواه و آرزو کن اما پیشاپیش شاد باش! و ایمان داشته باش که رویاهایت هم چون بارانی در حال فروریختنند.! پیشاپیش شادباش و شکرگزار چرا که خداوند نه به قدر رویاها بلکه به اندازه ایمان و اطمینان توست… بیشتر »

اغراق رسانه های غربی درباره اغتشاشات ایران..

آش اینقدر شور شده که صدای خودشونم دراومده.. ناتالی تاچی مشاور ویژه موگرینی:تازه از ایران برگشتم،پوشش رسانه های بین المللی از اعتراضات ایران در هفته های گذشته به نحو تاسف باری با وضعیت میدانی متفاوت بود.. اگر دقیقا شرایط مشابهی هرجای دیگری از دنیا اتفاق… بیشتر »

غنیمت بدانیم..

غنیمت دانستن بعضی چیزها هنر می خواهد،بعضی چیزها را باید دو دستی چسبید و رها نکرد.. نباید گذاشت ذوق داشتنشان کور شود.مثلا همین که صبح با صدای مادرت از خواب بیدار می شوی؛ همین رفیقی که بی خبر گاهی پیغام می دهد : قرارمان ساعت فلان،فلان جا.. اینجور نعمت ها… بیشتر »

غرق شدیم..

غرق این دنیا شدیم.. کاش ذره ای هم غرق تو می شدیم.. ما را غرق خودت کن آقا.. کبوترم هوایی شده.. العجل العجل العجل یا مولای یا صاحب الزمان.. تعجیل در فرج چهارده صلوات.. بیشتر »

سنگین تر از...

از حضرت علی (علیه السلام) سوال کردند: سنگین تر از آسمان چیست؟ فرمود:تهمت به انسان بی گناه.. از دریا پهناورتر چیست؟ فرمود:قلب انسان قانع.. از زهر تلخ تر چیست؟ فرمود:صبر در برابر نادان ها. بیشتر »

از مورچه که کمتر نیستی..

از مورچه که کمتر نیستی.. برخی به غلط و از روز تنبلی #کم-کاری و شکست خود را به گردن تقدیر می اندازند و از #دین انتظار دارند برایشان معجزه کند. در حالی که این سنت الهی است،هرکس در هر زمینه ای #کارکند خداوند او را یاری میدهد. شخصی از امام صادق (علیه… بیشتر »

دعوت به همکاری

سلام خدمت همه رفقای خوب و انقلابی.. با توجه به حجم دروغ ها و داستان سازی های اخیر دشمنان جمهوری اسلامی در جهت تبلیغ حکومت پهلوی و سوار شدن روی موج معترضانه ی مردم نسبت به اوضاع اقتصادی و معیشتی به کمک شما بزرگواران برای فعالیت در شبکه های مجازی در جهت… بیشتر »

شاهکار چیست؟

به ابوسعید ابوالخیر گفتند:فلانی قادر است پرواز کند،گفت: این که مهم نیست،مگس هم میپرد. گفتند : فلانی را چه میگویی؟روی آب راه میرود! گفت:اهمیتی ندارد ،تکه ای چوب نیز همین کار را میکند. گفتند: پس از نظر تو شاهکار چیست؟ گفت: اینکه در میان مردم زندگی کنی ولی… بیشتر »

چگونه کلم بروکلی را بشوریم؟

برای شستن کلم بروکلی و انگل زدایی آن؛ کلم بروکلی را به مدت 5تا10 دقیقه ،داخل محلول آب نمک قرار دهید تا پشه ها از لا به لای آن بیرون روند و بعد از آن کلم را با آب بشویید. بیشتر »

جهت برآورده شدن حاجت..

روایت شده که حضرت علی (علیه السلام) در وقت حاجت این دعا را می خواندند: لا اله الا الله وحده لا شریک له الحلیم الکریم لا اله الا الله وحده لا شریک له العلی العظیم الحمد لله الذی بنعمتهِ تَتِمُ الصالحاتُ یا هوَ یا مَن هوَ هوَ یا مَن لَیسَ هوَ الا هوَ یا… بیشتر »

بازداشت شدگان..

با جوانان باید روشنگری کرد و حرف زد.. رهبر انقلاب دیروز: منتها توجه بشود که آن #جوان و #نوجوانی که تحت تاثیر هیجانی یک شبکه در #فضای-مجازی قرار میگیرد و یک حرکتی میکند ،این با آن کسی که با آن دستگاههای سازمان یافته مرتبط است فرق دارد ،اینها را یک جور به… بیشتر »

حدیث روز..

امام علی (علیه السلام) : هرکس از حد خود درگذرد،مردم او را سبک شمارند. غررالحکم حدیث 8618 بیشتر »

سلامت باشید..

پژوهش ها ثابت کرده اند اگر هر شخص روزانه 10 الی 15 مغز بادام را با 3تا5 عدد خرما بخورد تا آخر عمرش نه سایدگی استخوان سراغش میاد و نه ارتروز میگیره.. بیشتر »

کودکانه..

کودکانی که بیشت حضور فیزیکی پدران خود را احساس می کنند از آستانه تحمل استرس ،توانایی حل مسئله ،مدیریت احساسات و مهارت های اجتماعی بالاتری برخوردارند. بیشتر »

فکر کردن درد دارد..

خودم را به خدا سپردم «حرف غلطی است» گاهی من دیدم عده ای اشتباه می کنند و خیال می کنند کافی است که بگویند: «خودم را به خدا سپردم» صریح می گویم: این حرف غلط است! معارف ما ،مجموعه ایات ،روایات و حتی عقل ما می گوید: خودت باید کار کنی! خودت باید خودت را… بیشتر »

راههای حل مشکلات..

آیت الله بها الدینی .. ایشان در سفارشی برای رسیدن به حوائج این گونه می فرمایند:« ما تجربه زیادی به دست آورده ایم و تجربه نموده ایم که برای رهایی از مشکلات راههایی وجود دارد و آن چهار چیز است:  * نذر کردن گوسفند برای فقرا..  * خواندن حدیث کساء..  *… بیشتر »

دعا برای رفع نحسی قمر در عقرب..

بطور  کلی برای رفع نحسی قمر در عقرب بهتر است در روز شروع قمر در عقرب سه مرتبه ،دعای حوقله سبعه را بخواند که اگر در ایام قمر در عقرب مضطر به پیگیری و انجام مهماتی از زندگی اش گردید ،نحوست قمر در عقرب را بطور کامل دفع کرده باشد.دعای حوقله سبعه برای دفع… بیشتر »

آغاز قمر در عقرب ماه..

امروز سه شنبه 19 دی ماه از ساعت 23/35 دقیقه شب آغاز قمر در عقرب این ماه می باشد و تا پایان ساعت 10/34دقیقه صبح روز جمعه ادامه می یابد.. در این چند روز باید از انجام کارهای اساسی خودداری نمود از جمله معامله..عقد..ازدواج..شروع چله..مسافرت.. بیشتر »

وطن فروشان پست فطرتند!!

هیتلر میگه: پست ترین انسان ها کسانی هستند که در تصرف کشور هایشان با من که بیگانه بودم همکاری کردند!! چون وطن مادر است و آن ها کمک کردند تا من بر مادرشان مسلط شوم!! بیشتر »

چه بر سر چادر اهل حیا می خواهند بیاورند؟

صفحات افراد به ظاهر چادری مملو از عکس های این چنینی شده ..بارها به آرامی تذکر دادیم.. گفتند افراطی.. گفتند کم سن و سالیم و بلاک کردند اما آیا کسی که ارزان چادر را در این فضا با روشهای احساسی حراج کرد نمیدانست باید از آداب این میراث گرانبها و قوانینش به… بیشتر »

سخنان مقام معظم رهبری در دیدار امروز مردم قم..

رهبر معظم انقلاب :خسارت این چند روز آمریکا به کشور ،بی تقاص نخواهد بود.. حضرت آیت الله خامنه ای امروز در دیدار مردم قم: * حضرات حاکم در آمریکا اولا بدانند که تیرشان به سنگ خورده ،ممکن است این کار را تکرار کنید اما بدانید که باز هم سرتان به سنگ خواهد… بیشتر »

حضور طلاب حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س) شهرستان کامیاران در راهپیمایی 18دی ماه

به گزارش معاونت فرهنگی درتاریخ 18/10/96طلاب مدرسه فاطمه الزهرا (سلام الله علیها)با حضورسبز خود در راهپیمایی 18دی ماه1396 حماسه ای دیگر آفریدند وبا سر دادن مرگ بر آمریکا ،مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر فتنه گر.. به همراه مردم شهید پرور کامیاران انزجار خود را به… بیشتر »

قدر بدانیم..

هنگام تولد در گوشمان اذان میخوانند ولی نماز نمی خوانند! هنگام مرگ برایمان فقط نماز میخوانند بدون اذان.. اذان هنگام تولد ،برای نمازی است که هنگام مرگ می خوانند! و چقدر کوتاهست این زندگی به فاصله یک اذان تا نماز قدر بدانیم با هم بودن را… بیشتر »

چه زیبا گفت حضرت مولانا...

دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ دانی که پس از عمر چه ماند باقی؟ مهر است و محبت است و باقی همه هیچ بیشتر »

چی شد زیبا کلام؟

جناب زیبا کلام!! شما که روی پرچم رژیم جعلی اسرائیل پا نذاشتی و مثل اسپایدرمن چسبیدی به دیوار نظرت راجع به آتش زدن پرچم مملکت خودت چیه چرا سکوت کردی؟ بیشتر »

داف می خوای یا خانوم؟؟

آموزش رقص باله آری.. اما آموزش حجاب نه.. برای آموزش رقص باله و زونبا و پیانو و کلاس های مختلف.. هیچ وقت نمیگن سن مناسبش..انتخاب خود بچه..بچه زده میشه…اما تا یه مادر بخواد حجابو به دخترش یاد بده و عادتش بده به پوشیدگی ،یه عده بلافاصله گارد… بیشتر »

علمای سابق..

آیت الله بهجت قدس سره: علمای سابق از غذای حرام اجتناب داشتند.خدا می داند که غذا چقدر در ایمان و کفر و اعمال خیر و شر انسان مدخلیت دارد. در محضر بهجت ،ج 1،ص338. بیشتر »

آیه جهت رفع گریه و چشم زخم کودک..

از امام جعفر صادق (ع) منقول است: هرکس با ایمان سوره مبارکه ابراهی را بر قطعه حریر سفید با نیت خالص نویسد به شرطی که با طهارت باشد و بر طفلی بندد که بسیار گریه می کند گریه او برطرف شود و از چشم زخم محفوظ ماند و به سهولت از شیر باز شود..  کلید واژه:… بیشتر »

آثار رفت و آمد به مسجد..

امام حسن مجتبی (ع): هرکه پیوسته به مسجد رود به یکی از این هشت فایده می رسد: 1-نشانه ای استوار(فهم ایات الهی) 2-دوستی قابل استفاده 3-دانشی تازه 4-رحمتی مورد انتظار 5- سخنی که به راه راستش کشد 6-یا سخنی که او را از پستی برهاند 7-ترک گناهان به خاطر شرم از… بیشتر »

مردم میفهمند..

تعطیلی تلگرام و کارخانه ها.. اول شهادتین مرا بپذیرید که با ادامه فیلترینگ تلگرام مخالفم.. اما در اخبار خواندم ،یکی از نمایندگان  در اقدامی که اسمش را بیشتر میتوان پوپولیسم گذاشت تا حمایت از حقوق مردم،فرموده است : وزیر ارتباطات را به مجلس می کشانیم.. خب؛… بیشتر »

مانع بهشت..

شخصی از رسول خدا (ص) پرسید: چه کنم بین من و بهشت مانعی نباشد؟ فرمود: خشمگین مشو.. چیزی از مردم مخواه.. آنچه برای مردم می پسندی برای خودت هم بپسند.. میزان الحکمه ج2 بیشتر »

خاصیت فتنه...

امام علی (علیه اسلام): هنگامی که فتنه ها روی درآمدن دارند،حق و باطل به هم آمیخته شود و چون بازگردند ،حقیقت آشکار شود.به هنگام روی آوردن، ناشناخته اند و چون بازگردند،شناخته آیند.فتنه ها چون بادها در گردش اند .به شهری می رسند و از شهری می گذرند. هنگامی که… بیشتر »

جوانمردی به جان است..

مردی نزد جوانمردی آمد و گفت:تبرکی میخواهم جامه ات را به من بده تا من نیز همچون تو از جوانمردی بهره ببرم.. جوانمرد گفت:جامه ی مرا بهایی نیست.اما سوالی دارم؟ مرد گفت :بپرس. جوانمرد گفت: اگر مردی چادر بر سر کند زن میشود؟ مرد گفت :نه جوانمرد گفت:اگر زنی… بیشتر »

زمان انتخابات ریاست جمهوری..

این روزها با دوستانی که ایام تبلیغات انتخاباتی به شدت بحث و مناظره داشتیم ،در مورد وقایع اخیر گفتگو میکنیم.همانهایی که زمان تبلیغات ریاست جمهوری اوج دغدغه هاشان برگزاری کنسرت ورود زنان به ورزشگاه ،گشت ارشاد و سفر به خارج بود.. اما اکنون پس از گذشت حدود… بیشتر »

انقلاب ساقط شد..

اول انقلاب ،که مردم پیروز شدن،سلطنت طلبها گفتن شش ماه دیگه انقلاب سقوط میکنه !نکرد.. جنگ که شروع شد،صدام بعثی میخواست یک هفته ای تهران رو بگیره تا انقلاب ساقط بشه،نشد.. اواخر جنگ ،سازمان منافقین عملیات فروغ جاویدان برگزار کردن تا جماران برن و انقلاب رو… بیشتر »

آهای فیلتر چیاا..

کاش.. فقر رو فیلتر میکردن.. شرمندگی پدر،پیش بچه هاشو فیلتر میکردن.. کلفتی یه مادر ،واسه سیرکردن بچه های یتیمشو فیلتر میکردن.. کاش اشک یتیم فیلتر میشد.. کاش ..خیانت فیلتر میشد.. دل شکستن فیلتر میشد.. بیکاریه جوونای تحصیل کرده ،اعتیاد فیلتر میشد.. آهای… بیشتر »

دوربین خدا روشنه..

دیدین گاهی میریم عروسی یا جشن تولد،دوربین داره فیلمبرداری میکنه نوبت ما که میرسه خودمون رو جمع و جور میکنیم چرا؟ چون دوربین روی ما زوم میکنه ؛ نکنه زشت و بد قیافه بیفتیم! اگه فقط به این فکر کنیم که دوربین خدا همیشه روشنه و روی ماهم زوم شده،شاید یه جور… بیشتر »

ایها الناس..

ایها الناس بخواهید که آقا برسد.. بگذارید دگر درد به پایان برسد.. همگی در پس هر سجده به خالق گویید.. که به ما رحم کند یوسف زهرا برسد.. اللهم عجل لولیک الفرج.. بیشتر »

آخر الزمان..

آیت الله بهجت (ره): در زمان نزدیک به ظهور که ظلم فراگیر می شود به افرادی که در دین و ایمان ثابت قدم هستند عنایات خاصی می شود ،تا ازدین خارج نشوند. بیشتر »

بیهوده گویی..

یکی از عوامل عدم حضور قلب در نماز بیهوده گویی و پرگویی در بیرون از نماز است چنین شخصی ملاک و معیاری برای سخن گفتن ندارد،و هرچه در ذهن پدید آید بدون تعقل مطرح میکند پرگویی که بیهوده گویی را به همراه دارد قلب آدمی را سیاه و تیره میسازد و چنین قلبی نمی… بیشتر »

سوریه چگونه خراب شد؟

سوری ها می گویند:در اوایل اعتراضات مدنی علیه کشور،که توسط عربستان و آمریکا طراحی شده بود مردم برای حقوق خود به خیابان آمدند،درحالی که نفهمیدند گوشت قربانی دشمنان سوریه اند،در یکی از این اعتراضات در حالی که مردم در مقابل نیروهای نظامی تجمعی داشتند.. به… بیشتر »

صبح یکشنبه تون سرشار از آرامش..

از خدا می خواهم خوشی و شادی را نصیب تان کند.. عافیت و تندرستی را به شما بپوشاند.. و موفقیت و کامیابی را در مسیرتان قرار دهد.. بیشتر »

برگزاری نشست اخلاقی در حوزه علمیه فاطمه الزهرا کامیاران

به گزارش معاونت فرهنگی-تربیتی  درتاریخ 96/10/4نشست  اخلاقی با موضوع نحولات انقلابی ،توسط حجت الاسلام والمسلمین حاج آآقا احمدیان درحوزه علمیه فاطمه الزهرا (سلام الله علیها ) شهرستان کامیاران برگزار گردیدکه به شرح ذ یل می باشد : حجت الاسلام والمسلمین حاج… بیشتر »

نامه لو رفته یکی از مدیران برای حقوق..

مناظره یک خداپرست با بیخدا..

منحرف کیست؟

حرف حساب..

استاد پناهیان: مگر مردم چقدر تقصیر دارند؟! مانع اصلی ظهور ،«مستکبران» نیستند،خدا آنها را به حساب نمی آورد :«ان الباطل کان زهوقا» مانع اصلی ظهور،عدم آمادگی بشریت و حتی عموم مردم ما هم نیست! مردم اگر معنویت شان ضعیف است،چقدر تقصیر دارند؟! یا زورگویان… بیشتر »

بگو..

جلسه انقلاب شناسی در حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س) شهرستان کامیاران

  به گزارش معاونت فرهنگی –تربیتی  درتاریخ 2/10/96جلسه اخلاقی با موضوع دانستنی های انقلاب اسلامی ،توسط حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا احمدیان  درحوزه علمیه فاطمه الزهرا (س)شهرستان کامیاران برگزار گردید که به شرح ذیل می باشد : حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا… بیشتر »

راه نجات از شیطان..

هنگامی که شیطان به خداوند گفت…من از 4 طرف جلو ،پشت،راست و چپ انسان را گرفتار و گمراه میکنم «اعراف آیه17» فرشتگان پرسیدند..شیطان از چهار سمت بر انسان مسلط است پس چگونه انسان می یابد؟ خداوند فرمود :راه بالا و پایین باز است راه بالا نیایش و راه پایین… بیشتر »

صبحتون پر انرژی..

صبح یکشنبه تون پرانرژی و نشاط.. امروز یکشنبه 96/10/3 همه چیز رنگ و بوی تازگی و طراوت میدهد آرزو میکنم وجودتون پرشود از عطر  و رنگ خدا و روزی آکنده از شادی و سلامتی داشته باشید.. بیشتر »

حکایت..

پدری به پسرش گفت: یک کیسه با خودت بیاور و در آن به تعداد آدم هایی که دوست نداری و از آنان بدت می آید پیاز قرار بده. پسر همین کار را کرد.. پدرش گفت:هرجا که می روی باید کیسه را با خودت حمل کنی..پسر بعد از چند روز خسته شد و به او شکایت برد که پیازها گندیده… بیشتر »

چه کسی را خداوند دوست دارد؟

حضرت محمد (ص)می فرمایند: چهار خصلت است که خدا آن را به کسی عطا می کند که او را دوست دارد * سکوت که مبدا عبادت است.. * توکل بر خدا.. * تواضع و فروتنی.. *  بی رغبتی به دنیا.. احادیث الطلاب ص574 بیشتر »

بانوی پاکدامن ایران.. شهبانوفرح پهلوی

حسین فردوست ،رئیس بازرسی شاهنشاهی و محرم راز و اسرار محمدرضا پهلوی درباره آشنایی فرح با شاه چنین می گوید: فرح دختر دانشجوی فقیری بود که از فرط استیصال برای دریافت کمک مالی به سراغ اردشیر زاهدی در حصارک می رود تا بتواند در پاریس تحصیل و زندگی کند.در… بیشتر »

رسوائی واقعی این است..

برادر یک شهید باشی،یک ملت سالها پای بازیات کلی خندیده و متعاقبش بهت احترام گذاشته باشن، بعد سر پیری کلیپی پر کنی از لیسیدن دهنت توسط یک سگ؟ تا فرهنگ مشمئز کننده و کثیف غربی رو بین مردم رواج بدی..دعا کنیم سر پیری عقلمون رو زائل نکنیم تا با یزید سگ باز و… بیشتر »

یا سیدالکریم

ای که نور حسنی در تو جلیست.. ملک تو جلوه ی ملک ازلیست.. هرکه شد زائر درگاه شما.. زائر قبر «حسین بن علیست» ولادت با سعادت حضرت عبدالعظیم حسنی (علیه السلام) مبارک باد.. بیشتر »