آرشیو برای: "دی 1396, 02"

حکایت..

پدری به پسرش گفت: یک کیسه با خودت بیاور و در آن به تعداد آدم هایی که دوست نداری و از آنان بدت می آید پیاز قرار بده. پسر همین کار را کرد.. پدرش گفت:هرجا که می روی باید کیسه را با خودت حمل کنی..پسر بعد از چند روز خسته شد و به او شکایت برد که پیازها گندیده… بیشتر »

چه کسی را خداوند دوست دارد؟

حضرت محمد (ص)می فرمایند: چهار خصلت است که خدا آن را به کسی عطا می کند که او را دوست دارد * سکوت که مبدا عبادت است.. * توکل بر خدا.. * تواضع و فروتنی.. *  بی رغبتی به دنیا.. احادیث الطلاب ص574 بیشتر »

بانوی پاکدامن ایران.. شهبانوفرح پهلوی

حسین فردوست ،رئیس بازرسی شاهنشاهی و محرم راز و اسرار محمدرضا پهلوی درباره آشنایی فرح با شاه چنین می گوید: فرح دختر دانشجوی فقیری بود که از فرط استیصال برای دریافت کمک مالی به سراغ اردشیر زاهدی در حصارک می رود تا بتواند در پاریس تحصیل و زندگی کند.در… بیشتر »

رسوائی واقعی این است..

برادر یک شهید باشی،یک ملت سالها پای بازیات کلی خندیده و متعاقبش بهت احترام گذاشته باشن، بعد سر پیری کلیپی پر کنی از لیسیدن دهنت توسط یک سگ؟ تا فرهنگ مشمئز کننده و کثیف غربی رو بین مردم رواج بدی..دعا کنیم سر پیری عقلمون رو زائل نکنیم تا با یزید سگ باز و… بیشتر »

یا سیدالکریم

ای که نور حسنی در تو جلیست.. ملک تو جلوه ی ملک ازلیست.. هرکه شد زائر درگاه شما.. زائر قبر «حسین بن علیست» ولادت با سعادت حضرت عبدالعظیم حسنی (علیه السلام) مبارک باد.. بیشتر »