آرشیو برای: "دی 1396, 18"

چی شد زیبا کلام؟

جناب زیبا کلام!! شما که روی پرچم رژیم جعلی اسرائیل پا نذاشتی و مثل اسپایدرمن چسبیدی به دیوار نظرت راجع به آتش زدن پرچم مملکت خودت چیه چرا سکوت کردی؟ بیشتر »

داف می خوای یا خانوم؟؟

آموزش رقص باله آری.. اما آموزش حجاب نه.. برای آموزش رقص باله و زونبا و پیانو و کلاس های مختلف.. هیچ وقت نمیگن سن مناسبش..انتخاب خود بچه..بچه زده میشه…اما تا یه مادر بخواد حجابو به دخترش یاد بده و عادتش بده به پوشیدگی ،یه عده بلافاصله گارد… بیشتر »

علمای سابق..

آیت الله بهجت قدس سره: علمای سابق از غذای حرام اجتناب داشتند.خدا می داند که غذا چقدر در ایمان و کفر و اعمال خیر و شر انسان مدخلیت دارد. در محضر بهجت ،ج 1،ص338. بیشتر »

آیه جهت رفع گریه و چشم زخم کودک..

از امام جعفر صادق (ع) منقول است: هرکس با ایمان سوره مبارکه ابراهی را بر قطعه حریر سفید با نیت خالص نویسد به شرطی که با طهارت باشد و بر طفلی بندد که بسیار گریه می کند گریه او برطرف شود و از چشم زخم محفوظ ماند و به سهولت از شیر باز شود..  کلید واژه:… بیشتر »

آثار رفت و آمد به مسجد..

امام حسن مجتبی (ع): هرکه پیوسته به مسجد رود به یکی از این هشت فایده می رسد: 1-نشانه ای استوار(فهم ایات الهی) 2-دوستی قابل استفاده 3-دانشی تازه 4-رحمتی مورد انتظار 5- سخنی که به راه راستش کشد 6-یا سخنی که او را از پستی برهاند 7-ترک گناهان به خاطر شرم از… بیشتر »

مردم میفهمند..

تعطیلی تلگرام و کارخانه ها.. اول شهادتین مرا بپذیرید که با ادامه فیلترینگ تلگرام مخالفم.. اما در اخبار خواندم ،یکی از نمایندگان  در اقدامی که اسمش را بیشتر میتوان پوپولیسم گذاشت تا حمایت از حقوق مردم،فرموده است : وزیر ارتباطات را به مجلس می کشانیم.. خب؛… بیشتر »

مانع بهشت..

شخصی از رسول خدا (ص) پرسید: چه کنم بین من و بهشت مانعی نباشد؟ فرمود: خشمگین مشو.. چیزی از مردم مخواه.. آنچه برای مردم می پسندی برای خودت هم بپسند.. میزان الحکمه ج2 بیشتر »