آرشیو برای: "دی 1396, 19"

راههای حل مشکلات..

آیت الله بها الدینی .. ایشان در سفارشی برای رسیدن به حوائج این گونه می فرمایند:« ما تجربه زیادی به دست آورده ایم و تجربه نموده ایم که برای رهایی از مشکلات راههایی وجود دارد و آن چهار چیز است:  * نذر کردن گوسفند برای فقرا..  * خواندن حدیث کساء..  *… بیشتر »

دعا برای رفع نحسی قمر در عقرب..

بطور  کلی برای رفع نحسی قمر در عقرب بهتر است در روز شروع قمر در عقرب سه مرتبه ،دعای حوقله سبعه را بخواند که اگر در ایام قمر در عقرب مضطر به پیگیری و انجام مهماتی از زندگی اش گردید ،نحوست قمر در عقرب را بطور کامل دفع کرده باشد.دعای حوقله سبعه برای دفع… بیشتر »

آغاز قمر در عقرب ماه..

امروز سه شنبه 19 دی ماه از ساعت 23/35 دقیقه شب آغاز قمر در عقرب این ماه می باشد و تا پایان ساعت 10/34دقیقه صبح روز جمعه ادامه می یابد.. در این چند روز باید از انجام کارهای اساسی خودداری نمود از جمله معامله..عقد..ازدواج..شروع چله..مسافرت.. بیشتر »

وطن فروشان پست فطرتند!!

هیتلر میگه: پست ترین انسان ها کسانی هستند که در تصرف کشور هایشان با من که بیگانه بودم همکاری کردند!! چون وطن مادر است و آن ها کمک کردند تا من بر مادرشان مسلط شوم!! بیشتر »

چه بر سر چادر اهل حیا می خواهند بیاورند؟

صفحات افراد به ظاهر چادری مملو از عکس های این چنینی شده ..بارها به آرامی تذکر دادیم.. گفتند افراطی.. گفتند کم سن و سالیم و بلاک کردند اما آیا کسی که ارزان چادر را در این فضا با روشهای احساسی حراج کرد نمیدانست باید از آداب این میراث گرانبها و قوانینش به… بیشتر »

سخنان مقام معظم رهبری در دیدار امروز مردم قم..

رهبر معظم انقلاب :خسارت این چند روز آمریکا به کشور ،بی تقاص نخواهد بود.. حضرت آیت الله خامنه ای امروز در دیدار مردم قم: * حضرات حاکم در آمریکا اولا بدانند که تیرشان به سنگ خورده ،ممکن است این کار را تکرار کنید اما بدانید که باز هم سرتان به سنگ خواهد… بیشتر »

حضور طلاب حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س) شهرستان کامیاران در راهپیمایی 18دی ماه

به گزارش معاونت فرهنگی درتاریخ 18/10/96طلاب مدرسه فاطمه الزهرا (سلام الله علیها)با حضورسبز خود در راهپیمایی 18دی ماه1396 حماسه ای دیگر آفریدند وبا سر دادن مرگ بر آمریکا ،مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر فتنه گر.. به همراه مردم شهید پرور کامیاران انزجار خود را به… بیشتر »

قدر بدانیم..

هنگام تولد در گوشمان اذان میخوانند ولی نماز نمی خوانند! هنگام مرگ برایمان فقط نماز میخوانند بدون اذان.. اذان هنگام تولد ،برای نمازی است که هنگام مرگ می خوانند! و چقدر کوتاهست این زندگی به فاصله یک اذان تا نماز قدر بدانیم با هم بودن را… بیشتر »

چه زیبا گفت حضرت مولانا...

دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ دانی که پس از عمر چه ماند باقی؟ مهر است و محبت است و باقی همه هیچ بیشتر »