آرشیو برای: "دی 1396, 20"

دعوت به همکاری

سلام خدمت همه رفقای خوب و انقلابی.. با توجه به حجم دروغ ها و داستان سازی های اخیر دشمنان جمهوری اسلامی در جهت تبلیغ حکومت پهلوی و سوار شدن روی موج معترضانه ی مردم نسبت به اوضاع اقتصادی و معیشتی به کمک شما بزرگواران برای فعالیت در شبکه های مجازی در جهت… بیشتر »

شاهکار چیست؟

به ابوسعید ابوالخیر گفتند:فلانی قادر است پرواز کند،گفت: این که مهم نیست،مگس هم میپرد. گفتند : فلانی را چه میگویی؟روی آب راه میرود! گفت:اهمیتی ندارد ،تکه ای چوب نیز همین کار را میکند. گفتند: پس از نظر تو شاهکار چیست؟ گفت: اینکه در میان مردم زندگی کنی ولی… بیشتر »

چگونه کلم بروکلی را بشوریم؟

برای شستن کلم بروکلی و انگل زدایی آن؛ کلم بروکلی را به مدت 5تا10 دقیقه ،داخل محلول آب نمک قرار دهید تا پشه ها از لا به لای آن بیرون روند و بعد از آن کلم را با آب بشویید. بیشتر »

جهت برآورده شدن حاجت..

روایت شده که حضرت علی (علیه السلام) در وقت حاجت این دعا را می خواندند: لا اله الا الله وحده لا شریک له الحلیم الکریم لا اله الا الله وحده لا شریک له العلی العظیم الحمد لله الذی بنعمتهِ تَتِمُ الصالحاتُ یا هوَ یا مَن هوَ هوَ یا مَن لَیسَ هوَ الا هوَ یا… بیشتر »

بازداشت شدگان..

با جوانان باید روشنگری کرد و حرف زد.. رهبر انقلاب دیروز: منتها توجه بشود که آن #جوان و #نوجوانی که تحت تاثیر هیجانی یک شبکه در #فضای-مجازی قرار میگیرد و یک حرکتی میکند ،این با آن کسی که با آن دستگاههای سازمان یافته مرتبط است فرق دارد ،اینها را یک جور به… بیشتر »

حدیث روز..

امام علی (علیه السلام) : هرکس از حد خود درگذرد،مردم او را سبک شمارند. غررالحکم حدیث 8618 بیشتر »

سلامت باشید..

پژوهش ها ثابت کرده اند اگر هر شخص روزانه 10 الی 15 مغز بادام را با 3تا5 عدد خرما بخورد تا آخر عمرش نه سایدگی استخوان سراغش میاد و نه ارتروز میگیره.. بیشتر »

کودکانه..

کودکانی که بیشت حضور فیزیکی پدران خود را احساس می کنند از آستانه تحمل استرس ،توانایی حل مسئله ،مدیریت احساسات و مهارت های اجتماعی بالاتری برخوردارند. بیشتر »

فکر کردن درد دارد..

خودم را به خدا سپردم «حرف غلطی است» گاهی من دیدم عده ای اشتباه می کنند و خیال می کنند کافی است که بگویند: «خودم را به خدا سپردم» صریح می گویم: این حرف غلط است! معارف ما ،مجموعه ایات ،روایات و حتی عقل ما می گوید: خودت باید کار کنی! خودت باید خودت را… بیشتر »