آرشیو برای: "دی 1396, 24"

آشغال، انتقاد به امام معصوم..

اینکه هر روز در کشوری به وسعت ایران با جمعیت بیش از 80میلیون نفر یک سوژه وجود داشته باشد جای تعجب نیست.. اینجا،امارات،کویت،قطر یا فلان کشور کوچک و کم جمعیت نیست،اما اینکه هر روز یک مشغله ذهنی و فکری برای جنگ و جدال توسط خودمان تولید می شود جای حیرت… بیشتر »

اقیانوس آرام..آرامگاه 32خدمه کشتی سانچی..

غروب غم انگیز 32 زندگی در بزرگترین اقیانوس دنیا ،نفتکش سانچی غرق در آتش در اقیانوس آرام، آرام گرفت و غرق شد.. وقتی یه نفر ناراحته بهش میگن مگه کشتی هات غرق شده.. به کسی که عزیزش تو کشتی غرق شده چی باید بگن اخه؟ تسلیت به خانواده های داغدیده.. این درد… بیشتر »

همسرانه..

مامان می گفت: اول و اخر زندگیت فقط شوهرت برات میمونه.. نه بچه هات.. نه پدر و مادرت.. نه خواهر و برادرت.. پس همیشه هوای شوهرت رو داشته باش..! بیشتر »

صلواتی که باعث بر آورده شدن صد حاجت می شود..

از امام صادق(علیه السلام) روایت شده است که هرکسی که در یک روز صدمرتبه این صلوات را ببفرستدخداوند صدحاجت او را برمی آورد که سی تای آن مربوط به دنیا و هفتاد تای آن مربوط به آخرت است. رب صل علی محمد و اهل بیته منبع :ثواب الاعمال ص341. از حضرت امام جعفر… بیشتر »

چگونه مردم را راضی نگه داریم؟

رسول خدا(ص)در روایتی طریقه راضی نگه داشتن مردم را تبیین فرمودند. رسول خدا (ص) فرمود: شما نمی توانید مردم را با ثروت خود راضی نگهدارید؛ ولیکن با اخلاق خود می توانید آنان را متوجه خود گردانید.. من لا یحضره ، ج 4،ص394. بیشتر »