بانوی پاکدامن ایران.. شهبانوفرح پهلوی

حسین فردوست ،رئیس بازرسی شاهنشاهی و محرم راز و اسرار محمدرضا پهلوی درباره آشنایی فرح با شاه چنین می گوید:

فرح دختر دانشجوی فقیری بود که از فرط استیصال برای دریافت کمک مالی به سراغ اردشیر زاهدی در حصارک می رود تا بتواند در پاریس تحصیل و زندگی کند.در حصارک ویلایی بود که اردشیر زاهدی با تعدادی از رفقای او منتظر شکار دخترها و زن ها می نشستند و هر مراجعه کننده از جنس مونث ،اگر مورد پسند زاهدی واقع می شد بلافاصله به اتاق خواب می رفتند و اگر مورد پسند زاهدی نبود او را به رفقایش که حضور داشتند می داد.که آنها نیز در حصارک به اتاق خواب می رفتند..

این بود کار و شغل زاهدی و البته به دوستان انگلیسی و آمریکایی اش هم چیزهایی ی رسید.حال این دختر به اطلاع از چنین وضعی برای درخواست پول به سراغ زاهدی در حصارک می رود،یعنی این که خود را تقدیم زاهدی می کند. لابد زاهدی از این دختر خوشش نیامده بود که به محمدرضا تلفن می زند که :دختری این جا آمده و اگر اجازه دهید او را بیاورم…

محمدرضا می پذیرد و بدون تحقیق قبلی که او کیست و خانواده او چیست ،او را به فرودگاه می برد و در هواپیما به وی پیشنهاد ازدواج می دهد..

معلوم است که فرح نیز بلافاصله قبول می کند .دختری که تا یک ساعت پیش ،از زاهدی پول می خواست که مفهومش معین است،حال قرار شده که با شاه ازدواج کند و می کند..

بدین ترتیب (فرح حصارک) ملکه ایران می شود،و در مراسم تاجگذاری با آن تشریفات و تجملات که از تلویزیون دیده اید تاج بر سر می گذارد..

منبع:کتاب دربار به روایت دربار،ص35و36

خاطرات ارتشبد فردوست رئیس دفتر محمد رضا شاه

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.