برگزاری نشست علمی مهدویت

بسمه تعالی
در تاریخ 95/8/8طی برنامه ریزی هایی که از قبل توسط مدیریت محترم مدرسه انجام گرفته بود اولین نشست علمی مهدویت توسط حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا محمودی در حوزه ی علمیه فاطمه الزهرا (س) شهرستان کامیاران برگزار شد که به شرح ذیل می باشد :
دراین نشست حجت الاسلام و المسلمین به معرفی کتب مهدویت از جمله کتاب نگین آفرینش پرداختند و فرمودند برای این دوره تهیه این کتاب ضروری می باشد.
ایشان در ادامه به نکات مهم مهدویت اشاره کردند و به طور اجمالی توضیحاتی را دادند ماننداینکه دجال کیست ؟ سفیانی کیست ؟ نشانه های ظهور چیست ؟ وظیفه ی ما در قبال ظهور چیست ؟ و مسائلی از این قبیل که فرمودند تمام این نکات و نکاتی غیر از این، همه را به طور مفصل بازگو خواهیم کرد .
ایشان در ادامه اشاره به نامه ی امام زمان (عج) که برای شیخ مفید نوشته بودند کرد که امام می فرماید :« ما به فکر شما هستیم و شما را رها نکردیم » وقتی امام می فرمایند ما شما را رها نکردیم پس ما هم باید مطالعات خود را زیاد کنیم تا امام زمان خود را بهتر بشناسیم و وظائف خود را به نحو احسن انجام دهیم ، البته باید به این نکته هم توجه کنیم که اعتقاد و معرفت خود را نسبت به امام زمان حفظ کنیم و آن را روز به روز گسترش دهیم .
ایشان در پایان با نقل روایتی از نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) که می فرماید : اگر کسی بمیرد و امام زمان خود را نشناسد به مرگ جاهلیت از دنیا رفته سخنان خود را به پایان رساندند

الهم عجل لولیک الفرج

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.