جلسه همیاری جذب طلاب دهیاران و روحانیون شهرستان کامیاران در حوزه فاطمه الزهرا (س) شهرستان کامیاران

 

 

در تاریخ17/11/95 در سالن اجتماعات حوزه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) شهرستان کامیاران در رابطه با پذیرش  جلسه ای برگزار گردید که در این جلسه ازامام جمعه شهر،رئیس اداره اوقاف اسلامی و هیات امنای مدرسه و همچنین  دهیارهای روستاهای اطراف شهرستان به همراه خانواده دعوت نمودند که  به شرح ذیل جلسه برگزار گردید.

*قرائت آیاتی از کلام الله مجید

*پخش سرود ملی

*مجری سر کار خانم پگاه فرهادی

در ابتدا سرکار خانم کهریزی پور ضمن تقدیر و تشکر از حضور تمامی شرکت کنندگان  و تبریک ایام دهه فجر شرایط سربازی امام زمان(عج) را برای حضار بیان نمودند و از حاج آقای علیمحمدی دعوت نمودند جهت سخنرانی به جایگاه تشریف بیاورند.

ایشان نیزضمن تبریک  دهه فجر و خوش آمد گویی به حاضرین  بیان نمودند که از بزرگترین برکت انقلاب اسلامی در این شهرستان تاسیس دو حوزه علمیه خواهران و برادران  است رمز این موفقیت عمل آیه های قرآنی است.

هیچگاه خداوند تغییری در مملکتی  ایجاد نمی کند مگر زمانی که خودشان  بخواهد وقتی آن ملت بخواهند خداوند هم کمک می کند.

ایران 50 سال خیانت و جنایت  را تحمل کرد.جنایت های پهلوی بسیار بود،اما با وجود این انقلاب  ایران پیشرفت زیادی در علم و همچنین در جبه های  دیگر  داشتند  و پیشرفت آن در جهان به صورت چشمگیر و در انقلاب باید یک مثلثی باشد که در صدر آن رهبرباشدو بعد از آن عموم مردم و قرآن باشد؛و رهبر هم چیزی جز  سخن خداوند نگوید که در ایران چنین بوده است.هیچ قانونی بالاتر از قانون ما نیست زیرا مبتنی بر خدا و اسلام است.

 

 امام زمان که قانون برتر و رهبر برتر بود آمد قران هم بود امام مردم نبودند.ما در مرحله پیشرفت هستیم و باید همه چیزمان اسلامی شود اگر بخواهیم در روستاها آبادانی باشد باید اسلام را به جا آوریم.وقتی ایمان و تقوا باشد همه جا آباد می شود.وقتی عالم دینی وجود داشته باشد ثروت و علم ودین با هم وارد جامعه میشوند.

   باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم حوزه ها را در مسیر پیشرفت قرار دهیم .دهیاران و روحانیون محترم باید در زمینه پیشرفت به ما کمک کنند تا بتوانیم حوزه های شهرستان را گسترش دهیم و باید جهادی عمل کنیم.حتی اگر یک خواهر یا یک برادر به حوزه ها جذب شوند همین خود باعث پیشرفت است.اما باید دست به دست هم دهیم.

  در ادامه سخنان ایشان حجت الاسلام و المسلمین کاوه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران فرمودند: روحانی درهرجا که باشد تاثیر خود را می گذارد اصل فرهنگ اسلامی است که باید اجرا شود .ما نباید ناامید شویم از اینکه کسی همکاری نمیکند بلکه باید سعی و تلاش کرد.امام خمینی (ره) فرمودند: امید من به شما دبستانی هاست .روحانیت باید طبق قانون و اسلام عمل کند و تلاش داشته باشد بر روی کودکانن باید کار شود.هجوم دشمن نباید مانع شود که ما کارهای خود را ادامه ندهیم.باید صبر و حوصله داشته باشیم و این تاثیر گذاری برای برپا داشتن اسلام است.

 پس از اتمام سخنرانی طلاب و مدعوین نماز ظهر و عصر خود را به امامت حجت الاسلام و المسلمین علیمحمدی برگزار نمودند .پس از اتمام نماز به صرف ناهار از مدعوین پذیرایی گردید.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.