دیدار طلاب حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س) کامیاران با مدیر حوزه های علمیه خواهران استان کردستان..

حجت الاسلام و المسلمین صفی زاده صحبتهای خویش را با توضیح در مورد مقام واهمیت استاد شروع کردند وفرمودند خواهران بزرگوار مقام استادی آنقدر بزرگ و مهم هست که هر چقدر در مورد آن صحبت شود باز هم کم است چون نقش استادی نقش پایه و اساس و عمود خیمه ی حوزه است چرا که مقام استاد مقام الگو است و روش ، گفتار ، کردار ، پوشش و همه ی حرکات و سکنات یک استاد برای  طلبه درس است . اگر استاد خوب باشد مطمئن هستیم که خروجی های حوزه هم خوب خواهند بود و از طرف دیگر خدای ناکرده اگر استاد دلسوزانه عمل نکند نمی توانیم فارغ التحصیلان خوبی را تحویل جامعه بدهیم چون مهمترین شغل و کار در حوزه همان استادی است پس اتنظار در این زمینه خیلی بیشتر است .

دکتر صفی زاده در ادامه روایتی از نبی مکرم اسلام(ص) نقل کردند که می فرماید : آیا نمی خواهید به شما خبر دهم از گروهی که نه پیغمبر اند و نه شهید اما در قیامت همه از جایگاه آنان غبطه می خورند و در روز قیامت بر منبر هایی از نور نشسته اند ؟ سوال شد یا رسول الله این گروه چه کسانی هستند ؟ فرمود کسانی که مردم را محبوب خدا و خدا را محبوب مردم می کنند و در ادامه آقای دکتر صفی زاده فرمودند اینان کسانی هستند که مردم را با امر و نهی الهی آشنا می کنند و این باعث می شود خدا آنها را دوست بدارد و نهی الهی را ترک می کنند و با این کارشان خدا را اطاعت کرده اند و خداوند به آنان عشق می ورزد

ایشان در پایان لحظاتی را به برنامه ریزی برای ترم دوم در مورد دروس اساتید و سامان دهی آنان اختصاص دادند

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.