نامه یک بانو به بانوان عزیز ایران...

بانو سلام!روز مرد نزدیکه و به نظرم اومد چند جمله ای هم از مردها بگیم..کلی عکس و متن دیدم اینروزا برای روز مرد..

خانمی که کیکی به شکل جوراب درست کرده یا دسته گلی از جوراب..

جملاتی مثل جوراب های پاره تو تحمل کن روز مرد نزدیکه همسرم..در ظاهر شاید تمام اینا شوخی به نظر برسن اما! توی این زمونه مرد بودن جرات می خوادکه برای رفاه حال زن و بچه صبح زود بزنی بیرون و تو تاریکیه شب برگردی..مردهای این دوره جوانی و زندگی کردن رو فراموش کردند فشار مخارج و مسئولیت زندگی،بی سر و صدا دونه دونه موهای تیره شون رو سفید میکنه..

  راستی خانوما،تا حالا همسراتون از ارزوهاشون براتون گفتن؟ بی انصافیه که اینهمه گذشت و تلاش رو در قالب شوخی های باب شده قرار بدیم و مظلومیت و تلاش این بخش از هستی رو نبینیم..

بانو..!

  گاهی نگاهی به دستهای همسرت بنداز ..و به خطوطی که در اطراف چشم ها و پیشونی همسرت داره عمیق میشه ..گاهی عکسهای جونیشو تا الان کنار هم بزار و باور کن فقط تو جونیتو توی این خونه نذاشتی..سعیش رو ببین ..و تغییراتشو بخاطر تو و زندگی مشاهده کن..

امسال بیا کنار هر هدیه ای که برای همسرت میگیری،توی یه برگ کاغذ چند خصوصیت خوبشو بنویس و بخاطر این ویژگیهاش ازش تشکر کن و اون رو هم ضمیمه هدیه ات کن..

مطمئن باش نتایج شگفت اوری در وجود خودت و او خواهی یافت..

پیشاپیش روز مردانه ی شیر مردان مبارک..

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.