چگونه #مخاطب جذب کنیم؟
به همان مقدار که کار رسانه ها جوسازیست ما هم با جوپذیری خودمان انها را تشویق می کنیم.
ذات رسانه ها،#جوسازیست تا مخاطب جذب کنند بدون جوسازی که منتهی به جذب مخاطب شود،رسانه #حیات ندارد.
مخاطب برای رسانه ،در حکم خون در #رگ انسان است.اما در اینجا نکته قابل تامل چیز دیگری است که به آن توجه نمی شود.
متاسفانه ،در جامعه ما جوپذیری توسط مردم در سطح بالایی وجود دارد!
فورا باور کن
فورا تحت تاثیر قرار گرفتن
نشان دهنده وجود فرهنگ #جو پذیری در جامعه ماست.
تجربه فضای جازی در ایران با اخبار دروغ و ساختگی اش نشان داد،حتی قشر تحصیل کرده که #لیسانس و #فوق لیسانس دارند،مدرک دارند نه آگاهی!
اگر نظام آموزشی ما درست کار میکرد،افراد باید نسبت به اخبار و شایعات (چه مثبت و چه منفی) روحیه #پرسشگری می داشتند نه اینکه فورا موضوعات را بدون تحقیق مورد پذیرش قرار دهند.
دانستن و عدم زودباوری ،دشمنِ جوپذیری و فریب در فضای مجازی است
نسخه قابل چاپ | ورود نوشته شده توسط فرهادی در 1396/11/18 ساعت 09:43:00 ق.ظ . دنبال کردن نظرات این نوشته از طریق RSS 2.0. |