برگزاری جشن ولادت امام زمان در شهرستان کامیاران با حضور طلاب حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س) شهرستان کامیاران

به گزارش معاونت فرهنگی در روزمیلاد با سعادت امام زمان (عج) جشنی با شکوه  جنب مسجد امام حسین(ع) با حضور طلاب خواهر وبرادر ومسئولین ومردم شهر برگزار شد که به شرح ذیل می باشد:

*قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید

*مولودی خوانی

*سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا محمودی از اساتید حوزه برادران

*پذیرایی واهدای جوایز به کسانی که اسمشان مهدی ونرگس بود

حجت الاسلام والمسلمین در ابتدا با تبریک نیمه شعبان و ولادت با سعادت منجی عالم بشریت  به سخنرانی درمورد مهدویت واهمیت آن پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین فرمودند:در ادیان زرتشتی آمده که کسی خواهد آمد که تمام جهان را نجات می دهدوبقیه ادیان دیگر به مسئله مهدویت اعتقاد دارنداما کشور های غربی با کانالهایی که راه انداخته اند می خواهند این اعتقادات را بین مردم کمرنگ کنند .

واین مسئله وظیفه ما مسلما نان را به خصوص ایرانیان را دوچندان می کند که بیشتر در مورد امام زمان بدانیم.  و بدانیم که امام زمان مثل مردم عادی در بین مردم است.

این گفته از امام صادق است که می فرماید امام زمان در بازار های شما میگردد و در خانه های شما قدم برمیدارد . او شما ها را می بیند و می شناسد امام شما او را نمی شناسید.

 ایشان در ادامه فرمودند:مستحب است در نیمه شعبان احیاء گرفته شودو مثل شب قدر است . ما برای امام باید دعا کنیم و یکی از شرایط ظهورحضرت این است که مردم آمادگی جهانی داشته باشند و  ویژگی های واقعی امام را بشناسند من جمله امام مانع بلا در جامعه اسلامی است هرجا امام باشد آن جامعه  از گزند در امان خواهد بود در پایان حاج آقای محمودی تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج)را از خداوند منان خواستار شدند و فرمودند همیشه در همه زمان این جمله را در ذهن داشته باشید و تکرار کنید « الهم عجل لولیک الفرج»

لازم به ذکر است طلاب مدرسه فاطمه الزهرا «س» همگی در نماز جمعه شرکت کردند و از برکات نماز جمعه در سالروز ولادت امام زمان بهره مند شدند. 

                                                                     

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.