به صدا درآمدن زنگ انقلاب در حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س)شهرستان کامیاران

 

در تاریخ 12/11/95 حوزه علمیه فاطمه الزهرا شهرستان کامیاران میزبان حجت الاسلام والمسلمین محسنی نیک بود. ایشان راس ساعت 30/9 صبح زنگ انقلاب را به صدا درآوردند و با تجمع طلاب در حسینیه این مدرسه مبارکه ایشان به قرائت سخنرانی پرداختند.

اولین حکومتی که به شکل یک دولت در ایران بود حکومت ماد بود که توسط شخصی به نام دیاکو به وجود آمد.همین حکومت کم کم تغییر و تحول داشت تا زمانی که اسلام بر ایران گسترش یافت . ورود و تشرف ایرانیان به اسلام به دوره ساسانی بر می گردد.

این دوره شاهنشاهی تا دوره پهلوی ادامه داشت. دوره پهلوی هم که صورت گرفت از طرف انگلیس بود و اول رضاشاه بود و بعد محمدرضا شاه که ایران را وابسته به کشورهای آمریکا و انگلیس کرده بودند. خیانت پهلوی به ایران خیانت های زیادی بود.مردم باید سیر مطالعاتی خود را دراین زمینه بالا ببرند.شاه در ایران همچون عروسکی در دست دیگران بود.تا زمانی که هویدا نخست وزیر بود بهائیت در حال گسترش بود.بعد از رحلت آیت الله بروجردی برای اینکه شاه نفوذ خود را نشان دهد بیانیه ای صادر کرد که از این پس ما حکیم را به عنوان مرجع تقلید قبول داریم و از امام خمینی اسمی به میان نیاورد.

امام خمینی (ره) پس از مدتی بر ضد کاپیتولاسیون برخاست و سپس ایشان را زندانی کردند.ایشان متعلق به اسلام و قرآن بودند ایشان متعلق به مردم بودند .پس از مدتی مقدمات تبعید ایشان را انجام دادند و از سال 1343 به بعد ایشان یا در حبس خانگی و یا در تبعید در کشور های مختلف بودند. پس از کشته شدن حسن علی منصور رژیم پهلوی دولت آشتی ملی را به وجود آورد و زمانی که  نظر امام خمینی را در این باره پرسیدند ایشان در سخنرانی خود فرمودند که من دولت تعیین میکنم.

طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی از 12بهمن بود که مصادف با ورود امام خمینی (ره) به ایران بود. امام (ره) یک چهره بارز از دین را در معرض دید مردم قرار دادند واین انقلاب تاکنون ادامه داشت و انشاالله به دست امام زمان داده خواهد شد.

ایشان در آخر با ذکر چند دعا و قرائت فاتحه و نثار آن به روح پرفتوح امام خمینی (ره) و شهدا سخنان خود را به اتمام رسانیدند.

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.