جلسه اخلاقی مدیر مدرسه بیجار سرکار خانم احمدزاده با طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا کامیاران

در تاریخ 22/9/95  طلاب حوزه علمیه فاطمه الزهرا شهرستان کامیاران میزبان مدیر محترم حوزه علمیه خواهران شهرستان بیجار سرکار خانم احمدزاده بود.

ایشان در ابتدای سخنان خویش ضمن عرض سلام و ادب به طلاب و تبریک فرارسیدن هفته وحدت مطالب خود را اینگونه آغاز نمودند.

ورود به دنیای طلبگی و وارد حوزه شدن اراده ای است که تنها توسط خدا و امام زمان صورت میگیرد و بنده در آن دخیل نیست پس باید همیشه این نعمت را قدر دانست..

رعایت حق الناس یکی از مسائلی است که باید در همه حال رعایت شود مخصوصا رعایت حق الناسی که مربوط به امام زمان است..ایشان در طول روز و شب به فکر ما هستند پس ما باید همیشه ذکر و یاد ایشان را ،مکانی که ایشان در اختیار ما گذاشتند  و تمامی نعمت هایی که از دعای ایشان داریم را قدر بدانیم و همواره از خداوند فرج ایشان را خواستار باشیم.

ایشان در ادامه به این حدیث قدسی اشاره فرمودند:"من طلبنی وجدنی،من وجدنی احبنی،من احبنی عشقنی،من عشقنی عشقته،من عشقته،من عشقته قتلته،من قتلته فعلی دیته،من علی دیته،فانا دیته” “هرکس مراجستجو کند مرا می یابد،هر کس مرا بیابد دوستم می دارد،هرکس دوستم بدارد عاشقم میشود و هرکس که عاشقم شود عاشقش میشوم و هرکس که عاشقش شوم او را خواهم کشت و هرکس را که بکشم دیه اش بر من است و هرکس که دیه اش برمن باشد خودم دیه اش هستم.”

انشالله که بتوانیم با اهداف عالی و خدایی به این دیدار الهی نائل شویم و وصال معبود نیز شامل حال ماشود.

پس از اتمام سخنرانی که با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد به پایان رسیدبرخی از طلاب که مایل بودن با ایشان جلسه ی مشاوره داشته باشند از اطلاعات و راهنمایی ایشان به صورت محرمانه برخوردار شدند.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.