هفته وحدت

 

در تاریخ24/9/95 طلاب حوزه علمیه فاطمه الزهرا کامیاران برای شرکت در مراسمی به مناسبت هفته وحدت در حوزه علمیه امام باقر (ع) گرد هم آمدند.

پس ازتلاوت چند ایه از قران مجید و برگزاری نماز جماعت، حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای علی محمدی به بیان سخنانی گهر بار پرداختند ایشان در ابتدا پس از تبریک فرارسیدن هفته وحدت و ماه پربرکت ربیع الاول و ولادت حضرت مصطفی(ص) و امام صادق (ع) سخنان خود را اینگونه آغاز نمودند: تفرقه در بین مسلمانان زیاد است و دشمنان اسلام دارند از این استفاده میکنند .

حضرت علی (ع)در نهج البلاغه خطبه18 در عبارتی میفرماید:ای امت اسلامی خدای شما یکیست پیامبر شما یکیست کتاب شما یکیست پس علت اختلاف چیست؟ ایا خداوند اختلاف امر نمود که انان اطاعت کردند؟یا انها را از اختلاف نهی کرد و انان معصیت خدا نمودند؟

و نعوذ بالله خدا دین ناقصی برای شما فرستاده است که میخواهید انرا کامل کنید؟ یا اینکه دین کامل فرستاده و رسول خدا کوتاهی کرده است؟

مخالفت ها ناشی از عدم عمل به دستور خداوند،و همچنین عدم عمل به دستور پیامبر خدا و اهل بیت پیامبر خدا میباشد.

ایشان امت اسلامی را به وحدت یکپارچه بنابر سخنان و دستورات مقام معظم رهبری دعوت نمودند ودر ادامه مباحث خود به موضوع سیاسی خاورمیانه پرداختند و در اخر سخنان خود را با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد به اتمام رساندند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.