سخنرانی فرمانده محترم سپاه پاسداران شهرستان کامیاران در جمع طلاب حوزه علمیه فاطمه الزهرا این شهرستان

 

در تاریخ 18/11/95 حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س) شهرستان کامیاران میزبان فرمانده سپاه پاسداران شهرستان جناب سرهنگ منصور ولی ئی و جناب آقای باجلانی از رزمندگان انقلاب و 8 سال دفاع مقدس و همچنین آقای قیسوندی مسئول کانون بسیج طلاب بود.دراین جلسه ابتدا سرهنگ ولی ئی به ایراد سخنرانی پرداختند که به شرح ذیل می باشد.

ایشان ضمن عرض سلام ودرود فرستادن به روح پاک ملکوتی شهدا 8سال دفاع مقدس وشهدای کامیاران وروح پر قدوس حضرت امام (ره)وتبریک به مناسبت فرارسیدن دهه فجر فرمودند:

خواهران گرامی همه ما میدانیم که انقلاب اسلامی ما دارای مولفه ها و ویژگی های زیادی است و دستاورد های انقلاب اسلامی از سال 1385-1392را میشود نام برد .

اینک میتوان به چند مولفه انقلاب اسلامی اشاره کرد؛

انقلاب ما شبیه انقلاب زمان پیامبران است ولی هیچ انقلابی قابل مقایسه با انقلاب ما نیست . اساس انقلاب ما اسلام ، قرآن وامام اسلامی است واساس ومبنای انقلاب اسلامی امام اسلامی است ، واصل ومبنای دشمنی دشمنان انقلاب ،اسلامی بودن انقلاب ما است.

امام (ره) سه سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی فتوا دادند که جوانان و مردم کمک کنند. ودر ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی امام (ره)فرمودند:«آمریکا شیطان بزرگ است وآمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند.»

ودر ادامه سخنان خود فرمودند: دشمنان ما میخواهند ذهنیت مردم را خراب کنند .

واینک بحث دشمنان ما در مورد ولایت فقیه ما می باشد ،انقلاب ما بر مبنای معنویت وبرمبنای اصلی بیداری اسلامی است همهی ما باید پیرو ولایت فقیه باشیم وباید قدردان وشکرگزار این ولایت باشیم .و باید مراقب باشیم که دشمن در این مورد از ما سوء استفاده نکند.

انقلاب ما از جهت جنگ سخت افزاری و فیزیکی مشکلی ندارد به همین د لیل به جنگ فرهنگی روی آورده اند. دشمن اصلی این کشور آمریکا است که دو مقوله را در پیش گرفته است:1-براندازی انقلاب اسلامی 2- جلوگیری از پیشرفت اسلام.

ودر پایان سخنان خود فرودند امروزه دشمن از خاکریزها ،سنگرها، دیوار ها ، پنجره ها و خانه های ما گذشته است و به داخل خانه ی ما از طریق فضای مجازی آمده است .

وظیفه ی ما این است که بصیرت وآگاهی خود را بالا ببریم و علیه دشمن حرکت کنیم که انشا الله روز به روز به شکوفایی انقلاب اسلامی افزوده شود.

پس از پایان سخنان سرهنگ ولی ئی جناب آقای مجتبی باجلانی رزمنده وآزاده ی زمان جنگ به ایراد سخنان  خود پرداختند.

ایشان فرمودند : انقلاب ماندن مهم است نه انقلاب کردن .یک زمان برای کودکان مرگ بر آمریکا گفتد در کوچه ها مانند بازی کردن بود ، وسخن خود را با سخن امام خمینی تکمیل کردند وفرمودند:(امام خمینی (ره) فرموده اند«اگر دشمن صد بار ما را بکشد ما دوباره بلند میشویم وبر ضد آمریکا می جنگیم»)

در ادامه ایشان به ایراد خاطرات خود در زمان جنگ پرداختند وعرض کردند : در آن زمان اگر رزمنده های ما اسیر شدند علت آن این بود که مجروح بودند به صورتی که جرتحت آنان قابل بیان نیست ،وادامه دادند آزاده ای 15ساله یزدی در میدان جنگ کمک آرپی جی زن بود زمانی که او کوله ای از مهمات آرپی جی در پشت داشت دشمنان گلوله ای را به ایشان شلیک کرده وباعث آتش گرفتن مهمات شدن واین آتش باعث شد که پشت ودست ایشان کاملا بسوزد به طوری که مانند پلاستیک شده بود که اگر کوچکترین دستی بر روی آن میکشیدی خون شناور میشد اما در زمان اسارت رژیم بعثی این رزمنده را با سیم کابل ها طوری میزدند که خون کاملا شناور میشد ولی این رزمنده هیچ وقت ناله نکرد ومیفرمود الحمدلله رب العالمین این نمونه ی کوچکی از شکنجه های دشمن وصبر رزمنده های اسلام است.

وایشان سخنان خود را با خاطر ه ای از امام (ره) به پایان دادند وفرمودند: زمانی که امام (ره) رحلت فرمودند رژیم بعثی نمی خواستند که ما عزاداری بکنیم به همین دلیل خبر رحلت را به ما ندادند وما از حرف زدن های خود آنان فهمیدیم که امام رحلت کرده و شروع به عزاداری کردیم . وزمانی که از یکی از رزمنده ها پرسیدند چرا عزاداری میکنید آن رزمنده دلاور جواب داد امام ما رحلت کرده اگر صدام بمیرد شما عزاداری نمی کنید.

در پایان فرمودند انشا الله به دست شما سربازان امام زمان (عج) جنگ نرم نیز شکست بخورد ودشمن نتواند به اهداف خود برسد.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.