آرشیو برای: "دی 1395"

شما 25 سال آینده را نخواهید دید..

رنگ رژ لب...

سلطه دشمنان..

جلسه آموزشی بهداشت دهان ودندان در حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س)شهرستان کامیاران

در تاریخ 26/10/95با حضور طلاب واساتیددر مدرسه فاطمه الزهرا(س)  جلسه آموزشی بهداشت دهان ودندان توسط سرکارخانم مریم  امیری برگزار شد  که به شرح ذیل می باشد: خانم دکتر امیری در ابتدا اشاره به وجود و اهمیت دندان برای سلامتی بدن کردند وفرمودند خواهران گرامی… بیشتر »

پاسخ همسر شهید کجباف خطاب به داعش..

آبروی اسلام...

هشدار قاطع قرآن کریم به ساده اندیشی درروابط سیاسی..

تو چه میدانی...

مطمئن باش..

من سلحشورم در شور نوا می مانم رهرو رهبرم و با شهدا می مانم دعوتم کرد خمینی که بسیجی باشم تا دم مرگ به جمع رفقا می مانم سوی بیگانه کجا من بکنم دست دراز مرد جنگم که به میدان بلا می مانم هیئت ما همه رزمنده و خونخواه حسین بی ریا آمدم و بهر عزا می مانم یا… بیشتر »

او را دوست دارم..

  زن و شوهری با کشتی به مسافرت رفتند .کشتی چند روز را آرام در حرکت بود که ناگهان طوفانی شد و موج های هولناکی به راه انداخت ، کشتی پر از آب می شد ترس همگان را فراگرفته بود .و ناخدا می گفت همه در خطر اند و نجات از این گرفتاری نیاز به معجزه خداوندی دارد .… بیشتر »

کشف یک اشتباه در قران...

تعدادی از دانشمندان جمع شدند تا با تحقیق در متن قرآن ، خطا و اشتباهی در آن بیابند و به این ترتیب قرآن را رد کنند . لذا بسیار در متن قرآن و کلمات آن دقت کردند تا به این آیه رسیدند که در مورد داستان حضرت سلیمان اشت که وقتی لشگر حضرت سلیمان را می بینند به… بیشتر »

همه جای مسجد..

بعضی ها عادت دارند وقتی به مسجد می روند ، در یک جای مشخصی به نماز می ایستند ، اما امام صادق از ما می خواهد وقتی به مسجد می رویم در مکان های مختلف به نماز بایستیم . آیا شما علت این دستور را می دانید ؟ ... روز قیامت که می شودهر قسمتی از مسجد شهادت می دهد… بیشتر »

آنقدر عاشق خدا باش...

فدای غربتت مولایم..

خدایا...

آیت الله رفسنجانی به ملکوت اعلی پیوست...

معاون روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت و گو با ایرنا ضمن تایید این خبر گفت: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز در بیمارستان شهدای تجریش به امام راحل، همرزمان شهید و همه شهیدان انقلابی و دفاع مقدس پیوست. آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی یار دیرین… بیشتر »

زندگی...

سخنرانی سرکار خانم رنجبر در میان طلاب حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س)کامیاران

در تاریخ 19/10/95به مناسبت ولادت با سعادت یازدهمین اختر تابناک ولایت وامامت در مدرسه فاطمه الزهرا (سلام الله علیها )شهرستان کامیاران با سخنرانی سرکار خانم زهرا رنجبر از اساتید مدرسه در مورد این امام بزرگوار سخنانی بیان گردید که به شرح ذیل می باشد: ایشان… بیشتر »

وفات حضرت معصومه (س)

 انجماد زمین می رهانی ام بانو! به سمت آینه ها می کشانی ام بانو! دلم به پنجره هایت دخیل می بندد شبی که منتظر مهربانی ام بانو! مگر برای دلم عارفانه می خوانی! که روبه روی خدا می نشانی ام بانو! تمام خانه ات از عطر یاس لبریز است به مرز عشق و جنون می رسانی ام… بیشتر »

عمر و عاص و جان کری...

مهمان نواز...

تواضع

مراسم یادبود آیت الله شرعی در حوزه فاطمه الزهرا (س) کامیاران

درتاریخ 16/10/95 در حسینیه مدر سه علمیه فاطمه الزهرا (س) شهرستان کامیاران مراسم ترحیمی برای  آیت الله شرعی با حضور رئیس حوزه امام باقر (ع) و اساتید و با سخنرانی حجت الله الاسلام کاوه رئیس سازمان تبلیغات برگزار گردید. حجت الاسلام والمسلین کاوه ابتدای… بیشتر »

فرشته ها...

ی بصیرت ها یک قدم عقب ترند...

یا ارحم الراحمین

غنچه زیباست..

شب معراج...

دلبری برای کی؟؟

تو اگه مردی..

دلت پاک باشه..

پاسداری از ولایت..

میبینمت...

چه زود بزرگ شدیم..

عاقبت فارغ التحصیلی بانوان...

هیچکس..

آيا كسي از اهل سنت فرزند امام عسكري عليه السلام(مهدي) را همان منجي مي داند؟

  گرچه برخي از علماي اهل سنت تنها به ولادت فرزندي به نام مهدي از امام حسن عسكري اشاره كرده اند و حيات او تا اين زمان و منجي و موعود بودن او را به شيعه نسبت مي دهند اما برخي از آنان تصريح كرده اند به زنده بودن امام زمان تا كنون و نيز موعود و منجي بودن… بیشتر »

او حاضر است..

او حاضر است، ولي ظاهر نيست! ما ظاهريم اما حاضر نيستيم! او منتظر حضور ماست و ما منتظر ظهور اوييم! خـــــدا کنـــد که مـــــــــا حـــــاضر شويم تا او ظــــــــاهر شود........ در غيبتش مقصـــــريم و در ظهورش موثــــــر.... الّلهُـــمَّ عَجِّــــــلْ… بیشتر »

من زیبا هستم..

بازیگران زن ایرانی..

God is the..

مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در پیامی درگذشت حضرت آیت الله حاج شیخ محمدعلی شرعی( ره) را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون قال رسول الله صلی الله علیه وآله و سلم : اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شی خبر ارتحال عالم عامل و ربانی ، مجاهد خستگی ناپذیر، اسوه زهد و تقوا ، بنیانگذار و موسس حوزه های علمیه خواهران ، ابو… بیشتر »

سلاح من...

یک کتاب..

There Is No...

Touch Screen Cover

شما چند دقیقه؟؟

مهدی ما...

نزدیکتر از هرچیزی...

از ما بترس..

آغوش باز...

کدام؟؟؟؟

به فکر نمازت باش..

سلامتی مهم تر از پز دادن است..

موانع روزی..

نگاه سرد نامحرم...

  شاید هوای سرد بهانه ایست تا تو با حجاب شوی! دردانه پروردگارت... شاید گاهی خدا دلش برایت تنگ می شود.... آری خدا گاهی دلش برای حجاب تو تنگ میشود. هوای سرد مجبورت کرده با حجاب شوی! ای کاش از نگاه نامحرم هم سردت میشد ...!!!! بیشتر »

خانوم معلم...

روزگاری شهر ما...

  روزگاری شهر ما ویران نبود              دین فروشی اینقدر ارزان نبود صحبت از موسیقی و عرفان نبود         هیچ صوتی بهتر از قرآن نبود دختران را بی حجابی ننگ بود             رنگ چادر بهتر از هر رنگ بود مرجعیت مظهر تکریم بود                     حکم او را… بیشتر »

خدایا لذتم مدام باد...

چه لذتى دارد وقتى سياهى چادرم، دل مردهايى كه چشمشان به دنبال خوش ‏رنگ‏ ترين زن‏هاست را مى‏زند. چه لذتى دارد وقتى مردهايى كه به خيابان مى‏آيند تا لذت ببرند، ذره‏ اى به تو محل نمى‏گذارند. چه لذتى دارد وقتى در خيابان و دانشگاه و... راه مى‏رويد و صد قافله… بیشتر »

واقعا آقا؟؟

دخترک رو به من کرد و گفت:واقعا آقا؟ گفتم:ببخشید چی واقعا؟ گفت:واقعا شما بچه بسیجی ها از دخترای چادر به سر بیشتر از ما خوشتون میاد؟ گفتم:بله گفت:اگه آره، پس چرا پسرایی که از ما ها خوششون میاد از کنار ما که میگذرند محو ما میشن!! ولی همین خود تو و امثال تو… بیشتر »

معجزه میوه ها...

وَالتِّينِ وَالزَّيْتُونِ خداوند در سوره "تین"(انجیر) به این میوه قسم خورده است و دانشمندان دین‌پژوه می‌گویند، احتمالاً علت آن است که انجیر، یکی از میوه‌های همه چیز تمام است و کلکسیونی از املاح و ویتامین‌ها دارد؛ لذا مورد توجه خاص قرآن قرار گرفته است.… بیشتر »

محرمانه...

شک نکنید سال بعد ساپورت ها توری میشه بعد کوتاه میشه بعد قسمت بازوان زنان و دختران توری میشه بعد بعدش دیگه مهم نیس که. همین! خواهشا قباحت بی حجابی برگردونده بشه. علم تفکر و تدبیر فراموش نشه. بیشتر »

ساپورت..

ساپورتت تو را ساپورت نمی کند ! بانوی شهر من! ... بعید می دانم مقابل نگاه مردم شهر و میان کوچه و بازار و محله‌هایش کسی با پوشیدن «ساپورت» در روز رستاخیز نیز «support» شود!!! ... انتخاب با تو است!!!! ...   بیشتر »

مقصر کیست؟؟

واقعا نمی دانم مقصر کیست؟؟ جامعه مسئولین فروشنده ها والدین یا کودکان فقط یک چیز را می دانم آن هم این است: «قلب کودک نورس همانند زمین کاشته نشده، آماده پذیرش هر بذری است» بیشتر »

من ،او،محبت..

  دیروز به یه مجلس مولودی رفته بودیم. یه مجلس مولودی ویژه! محدثه خانم و دوتا از دوستاش قرار بود مولودی بخونن. قرار شد لباسهای شبیه هم بپوشن. لباس صورتی با شال. دیدم محدثه خییییلی حساس شده که حتمااااااا موهاش از زیر شال بیرون باشه. نگاه کردم دیدم دوتا… بیشتر »

ماجرای آزاد کردن یک شرور به دستور مقام معظم رهبری...

حافظان امنیت کشور، همواره درصدند تا تروریست ها و اشرار عامل ناامنی را در چنگال قانون گرفتار کنند. چندین سال پیش یکی از این اشرار توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر می شود. اما پس از دستگیری و اطلاع یافتن رهبر معظم انقلاب از ماجرا، ایشان دستور به… بیشتر »

جواب سرلشگر جعفری در پاسخ به خبرنگار خارجی...

خبرنگار خارجی:اگه هواپیمای اسرائیلی وارد خاک ایران بشه و 5 تا موشک بندازه، ایران چه کار میکنه؟ سرلشگر جعفری: «مهم نیست چند تا موشک میندازه  ... یا کجا میندازه ... مهم اینه که موقع برگشت این هواپیما، دیگه اسرائیلی وجود نخواهد داشت که در آن فرود بیاد!» بیشتر »

ی تذکر برای همه مبلغین عزیز...

یه تذکر برا همه مبلغا و ....قرآن فرموده: ...انٌه هو اضحک و ابکی... چرا فقط بگریونیم هم بخندونیم و هم بگریونیم ما اضحک ش رو ول کردیم چسبیدیم به ابکی... روش تبلیغ رو خدا خودش گفته کجا می ریم؟! با دین خدا سلیقه ای برخورد نکنیم خالی الذهن بریم خدمت دین خدا… بیشتر »

گذشت...

و کار از اشاره گذشت... توجه نکردیم کار از صریح گویی هم گذشت... اگر باز توجه نکنیم اسلام هم از ما خواهد گذشت... همین...!   بیشتر »

تخفیف...

چه کسی میگوید گرانی شده است . . . دوره ی ارزانیست . . . دل ربودن ارزان . . .دل شکستن ارزان . . . دوستی ها ارزان . . .دشمنی ها ارزان . . .شرافتها ارزان . . . تن عریان ارزان . . . آبرو قیمت یک تکه ی نان . . . دروغ از همه چی ارزانتر . . قیمته عشق چقدر کم… بیشتر »

حق الناس..

روز قیامت نیکی هایمان را به محبوب ترین فرد زندگیمان نخواهیم داد! اما مجبور می شویم نیکی هایمان را به کسی که از او متنفر بودیم و غیبتش را کرده ایم بدهیم!!! گناه، خصوصا حق الناس اوج حماقت است نه زرنگی! زرنگی، بندگی خداست. زرنگی های ما، همه نازرنگی است.… بیشتر »

علی مطهری را بزرگ نکنید..

شبهات علی مطهری بارها توسط اقشار مختلف پپاسخ داده شده است. وی به خوبی می بیند که دشمنان و قاتلان پدر شهیدش چگونه برایش کف می زنند. توجه کردن به سخنان او باعث شده است که وی فکر کند که خیلی بزرگ است و صحبت های منطقی می باشد. اگر شخصی به دنبال پاسخ به یک… بیشتر »

آشنایی با 8 زن پرستار سپاه امام زمان (عج)

حضور 50 زن در بین یاران امام که امام باقر(ع) می‌فرماید: به ‏خدا سوگند، 313 نفر می‏آیند که 50 نفر از این عده زن هستند که بدون هیچ قرار قبلی در مکه کنار یکدیگر جمع خواهند شد یا حضور زنان آسمانی که پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید: عیسی‏ بن مریم به همراه 800 مرد و… بیشتر »

به آقا بگویید حرف از رفتن نزند...

نگرانیم دو چندان شد آن روز وقتی که داشتم اخبار دیدار امام مسلمانان را با اعضای مجلس خبرگان مطالعه میکردم یک بند از صحبتهای امامم نگرانیم را دوچندان کرد آنجا که امام خامنه‌ای مد ظله العالی فرمودند در انتخاب رهبر آینده رودربایستی‌ها و مصلحت‌ها کنار گذاشته… بیشتر »

اجتماعات خانوادگی و رسیدگی به فقرا...

????رهبرانقلاب: جوانان اجتماعات خانوادگی تشکیل دهند و کمکهای افراد خانواده را جمع کنند و در درجه اول به مصرف فقرای همان خانواده برسانند و اگر نیازی نبود، به فقرای دیگر رسیدگی کنند.۸۱/۹/۱۵ بیشتر »

پروردگارت برایت فراوانی می آفریند..

در این جهان لایتناهی هنگاهی که شکرگزار باشی پروردگارت برایت فراوانی می آفریند لَئِنْ شَكَرْتُمْ لَأَزِيدَنَّكُمْ آیه ۷ ابراهیم بیشتر »

فواید دائم الوضو بودن...

شاید در ظاهر امر، وضو گرفتن شست و شوی دست و صورت باشد؛ اما در باطن این کار اسراری نهفته است که ارزش دایم الوضو بودن را نشان می دهد. بسیاری از ما، فقط قبل از نماز خواندن وضو می گیریم.اما اگر در طول روز وضو دتشته باشیم فوایدی برای ما دارد که در 6 حدیث از… بیشتر »

چقدر میچسبد..

چقدر این حال و هوا وقت سحر میچسبد من و سرما و وجود تو که گرما بخش است السلام علیک یا با عبد الله... بیشتر »

وطن..

وطن هتل نیست که وقتی خدماتش خوب نبود ترکش کنیم. ما اینجا خواهیم ماند. حلب/ زمستان2016 مقایسه کنید با حجم پست فطرتی امضاکنندگان #نامه_به_ترامپ بیشتر »

چه کنیم که از گناه اجتناب نماییم؟

سوال: اما چه کنیم که زندگی ما شیرین شود و بتوانیم با حلاوت زندگی کنیم و بالطبع با حلاوت بندگی کنیم؟ چه کنیم که مثل ندید بدیدها نباشیم که عقدۀ لذت بردن دارند و با سر، به طرف لذت هر گناهی می‌روند و از هر خمرۀ خیالی شرابی سر در می‌آورند؟ #جواب:  ما آدم‌ها… بیشتر »

بچه شیعه..

مهربانی مادر...

خدایا...

برگزاری کرسی ازاد اندیشی درحوزه علمیه فاطمه الزهرا (س) کامیاران

در ابتدای بحث طلاب سوالی از حجت السلام و المسلمین حاج آقا ی صفی زاده پرسیدند از افرادی که مطیع پروردگار هستند انسان های عاقلی هستند آیا این درست است که بگوییم از طرف دیگر آنهایی که مطیع خدا نیستند پس عاقل هم نیستند جواب حجت السلام و المسلمین صفی زاده به… بیشتر »

بی تو یعنی هیچ...یعنی پوچ..

هرموقع خواستی گناه کنی...

نیاز به نگاه..

گناه میکنم...

دیدار طلاب حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س) کامیاران با مدیر حوزه های علمیه خواهران استان کردستان..

حجت الاسلام و المسلمین صفی زاده صحبتهای خویش را با توضیح در مورد مقام واهمیت استاد شروع کردند وفرمودند خواهران بزرگوار مقام استادی آنقدر بزرگ و مهم هست که هر چقدر در مورد آن صحبت شود باز هم کم است چون نقش استادی نقش پایه و اساس و عمود خیمه ی حوزه است… بیشتر »

دیدار طلاب حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س)کامیاران بارئیس بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران

  در تاریخ 7/10/95 به مناسبت حماسه نهم دی ماه در حوزه ی علمیه امام باقر (ع) با حضور سردار یوسف علیزاده رئیس بازرسی سپاه پاسداران کل کشور ، ائمه جماعات اهل تسنن و اهل تشیع شهرستان و اساتید حوزه های علمیه خواهران و برادران تشست سیاسی برگزار شد که به شرح… بیشتر »

از امروز...

هرگز...

خدایا...

جا به جا نکنید..

سر فلانی را کلاه گذاشتم..

اینجا ایران...

مهم نیست...

شتاب نکنید..

جانم حسن (ع)...

نیت..

1 2